Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De huidige games kunnen spelen met redelijke fps op de hoogste settings
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Dit hierboven is wat ik heb op het moment (met nog een 2x2 GB DDR3 en 2x4 GB DDR3)
Ik dacht eraan om de BBG van januari over te nemen en het RAM geheugen mee te nemen (dat kan gewoon toch?)
Ik heb nu alleen het geld nog niet om alles in 1x te halen dus wil ik elke maand 1 of 2 onderdelen halen.
De vraag is, met welk onderdeel kan ik het beste beginnen en past die in mijn huidige systeem?
Is mijn harde schijf nog goed? heb niet perse meer ruimte nodig, maar hij is al wel 4 jaar oud.
nog een ander vraagje is of ik de behuizing nodig heb, of dat het allemaal ook gewoon in de behuizing past die ik nu heb.
Ik heb verder geen merkvoorkeuren en ik ben niet van plan om iets over te klokken (geen ervaring mee)
Alvast bedankt
De huidige games kunnen spelen met redelijke fps op de hoogste settings
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 810 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-MA790XT-UD4P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GV-R489OC-1GD | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue SATA 3 Gb/s, 640GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Elite 330 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Vanquisher | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Real Power M520 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Dit hierboven is wat ik heb op het moment (met nog een 2x2 GB DDR3 en 2x4 GB DDR3)
Ik dacht eraan om de BBG van januari over te nemen en het RAM geheugen mee te nemen (dat kan gewoon toch?)
Ik heb nu alleen het geld nog niet om alles in 1x te halen dus wil ik elke maand 1 of 2 onderdelen halen.
De vraag is, met welk onderdeel kan ik het beste beginnen en past die in mijn huidige systeem?
Is mijn harde schijf nog goed? heb niet perse meer ruimte nodig, maar hij is al wel 4 jaar oud.
nog een ander vraagje is of ik de behuizing nodig heb, of dat het allemaal ook gewoon in de behuizing past die ik nu heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 99,- | € 99,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | MSI R9 270X GAMING 2G | € 175,99 | € 175,99 |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,03 | € 57,03 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 44,99 | € 44,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 558,81 | |
Ik heb verder geen merkvoorkeuren en ik ben niet van plan om iets over te klokken (geen ervaring mee)
Alvast bedankt