Advies voor Macbook Air dock

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45
Ik heb sinds kort een Macbook Air 13inch (2013). Nu ben ik van plan een (game)computer er naast aan te schaffen.

Nu ben ik op zoek naar een goede oplossing voor al het cabel management. Ik wil namelijk de Macbook ook op het scherm kunnen gebruiken van de nieuwe PC (en dan dus ook met de muis en het toetsenbord van de PC). Is hier een geschikt dock/schakelaar voor? Ik heb al even het volgende gevonden maar dit lijkt me niet geschikt voor mijn situatie: http://zenboxx.com

Het gaat dus om de volgende:
USB muis
USB toetsenbord
(waarschijnlijk) dit beeldscherm: pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart

Belangrijk is voor mij dat ik ook snel kan switchen tussen de macbook en de PC. Ik wil graag het scherm van de macbook volledig op de PC monitor hebben (in 1920x1080 resolutie) en niet twee schermen hebben (dus niet het PC scherm van 1920x1080 EN het macbook scherm van ????x???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:47
uhm wat ik zou doen, is een thunderbolt dock voor je macbook, bijvoorbeeld de caldigit thunderbolt station of die van belkin. en daarop al je usb devices aansluiten

en voor het switchen tussen pc en macbook zou ik een kvm switch op die dock en op je pc aansluiten. moet je alleen ff kijken welke bekabeling je gebruikt (dvi?vga??hdmi?) en usb in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:15
Dit is ook een mooie oplossing: http://www.hengedocks.com/order_horizontal_dock.php
Wel wat duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45
Bedankt voor de reacties. Ik ga er zeker even mee bezig. Is het overigens mogelijk om je macbook scherm te mirrorren aangezien de resolutie van mijn 23" scherm 1920x1080 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:47
ja alleen word je scherm resolutie op je monitor dan die van je macbook