Eens met rooot! Maar een eigen site kan ik zeker aanraden op SEO gebied en dingen die je kan leren over je bezoekers. Op een eigen site kan je Google Analytics installeren en daar kan je erg veel van leren (bijvoorbeeld: welke (demografische) doelgroep komt veelal op mijn site?). Aan de hand daarvan kan je je website steeds blijven verbeteren. Ook kan je nu al kijken naar het type doelgroep die nu het vakantiehuisje huurt. Wat voor type mensen zijn het? Pas je website aan op deze doelgroep.
Om antwoord te geven op je SEO kan ik je aanraden om een account aan de maken op
-snip
Deze site biedt verschillende diensten aan om je te helpen bij het optimaliseren van je site.
Zo kan je via Webmastertools gebruik maken van een Article Analyzer. Deze functie kan je goed helpen bij het schrijven van teksten voor de site. Denk hierbij aan Keyword Density, dus, hoe vaak komt een woord voor? Dit ziet Google als een belangrijk woord op je site en zal daarom je site bovenin de zoekresultaten zetten als er gezocht wordt op dat specifieke woord.
Keyword Density geeft aan hoe vaak een bepaald woord voorkomt per 100 woorden. Optimaal resultaat is tussen de 4% en 6% Keyword Density en vertaalt zich dus naar bijvoorbeeld 6 keer het woord "vakantiehuisje" op de 100 woorden. Maar denk dus goed na over op welke woorden je gevonden wilt worden. Vergis je niet, dit kan erg lastig zijn, omdat een tekst lekker leesbaar moet blijven en natuurlijk moet aanvoelen. Wel erg leuk om te doen!
Of ik hiermee helemaal je vraag beantwoord weet ik niet, maar mijn post is meer bedoeld om de voordelen van een eigen site te weergeven. Ik hoop je hiermee geholpen te hebben!
[
Voor 0% gewijzigd door
BtM909 op 15-01-2014 00:47
]