Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptopslot Samsung Ultrabook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi mensen,

Ik ben van plan een laptopslot te kopen, waarvan ik van het bestaan net weet, erg handig. Nu zie ik in mijn laptop nergens een ingang of mogelijkheid voor de bevestiging van zo een slot, alhoewel ik lees dat het op 99,9% van de laptops mogelijk is.

Het gaat om een Samsung NP530U3C.

Kan iemand mij vertellen of dit dus kan en zoja hoe? :) En is elk laptopslot dan mogelijk?

Thx!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
Dit is een typische vraag waarbij je met een heel klein beetje eigen inzet het antwoord al had kunnen weten... en er wordt toch echt een minimale inspanning van je verwacht voordat je een vraag op het forum stelt. Kijk eens in de handleiding van de laptop, ik weet zeker dat het erin staat... dat hoeft een ander toch niet voor je te doen?

Ik wil je zelfs een beetje op weg helpen... http://downloadcenter.sam...07668/Win8_Manual_eng.pdf

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het op weg helpen. Ik heb geen idee waar die handleiding mag zijn en ik ben niet thuis op dit gebied. Vandaar dat ik mijn vraag hier stel, misschien was het iets ingewikkelds of logisch, misschien ook niet;)