Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een vriend van me zoekt een budget android telefoon. Hij heeft nu een low end Samsung (de young geloof ik) en wil graag een snellere telefoon met meer opslag (voor apps en simpele spelletjes).

Ik wil hem een Huawei Ascend Y300 aanraden. Ik heb als 2e telefoon een Y300 met kitkat (cyanogenmod) en die werkt uitstekend. Ik denk dat de Moto G 8GB iets boven zijn budget is en ik weet niet of de 90 euro extra in verhouding staat tot de extra features van de Moto G tov de Huawei.

Is er iemand die de Moto G en Huawei Y300 beide in z´n handen heeft gehad? Of zie ik een telefoon over het hoofd van rond de 100 euro die beter is dan de Y300?

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Ik kan de huawei Ascend Y300 ook aanraden heb em zelf gehad en paar maanden als tijdelijk toestel en werkte perfect voor wat het kan.

const { signature } = await fetchProfile()

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Beide toetellen zijn top voor het geld. Gewoon even vragen hoeveel hij uit wil geven. Ik vind dat de Moto G zijn meerprijs zeker rechtvaardigt door een veel beter scherm en processor en dergelijke te bieden. Je kunt de moto g 8gb ook nog voor 170 bestellen wat naar mijn mening een hele goede deal is.