S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Je kan ook het niveau op 2 zetten, dan krijg je over het algemeen ook de wat betere posts te zien. 
Of misschien +3 of +4 als je het echt extreem wilt spelen
Of misschien +3 of +4 als je het echt extreem wilt spelen
Bericht hierboven
Hmmz, zolang ik maar alle nieuwsposts kan lezen vind ik alles best.
Geen goed idee (dat vroeg jeOp donderdag 07 juni 2001 21:27 schreef m.m het volgende:
Er zal de eerstkomende tijd wel wat weinig tijd voor zijn, maar het zou mij in ieder geval leuk lijken om een soort t.net advanced te maken, met meer diepgang, een hoger niveau (leuk woord), en alleen mensen met meer dan (bijvoorbeeld) 100 karma kunnen er reageren (wat zal dat heerlijk zijn, een wereld zonder first posts
)
Ik hoor wel wat julie ervan vinden (practische problemen genoeg, dus zeur maar los zou ik zeggen)
Bovendien zie ik niet wat daar zou moeten komen wat er nu niet op t.net is. Daarnaast vind ik het niveau van t.net hoog genoeg (ja, ik heb meer dan 100 karma punten). En het mod-systeem is bedoeld voor het onderdrukken van first-posts (werkt erg goed imho). Concluderend: goto regel 1
karma? waar kan ik mijn karma zien?
Verwijderd
Meer diepgang en dat voor iemand die net komt kijken 
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/15821
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/15821
Niet zo wakker zijn HlpDsKOp vrijdag 08 juni 2001 20:19 schreef HlpDsK het volgende:
Een wereld zonder first-posts? Dan heb je dus altijd 0 posts.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Op de frontpage, als je ingelogd bent, in het uitklpamenutje onder 'uitloggen' op profile klikken.Op vrijdag 08 juni 2001 20:20 schreef AtomicShockwave het volgende:
karma? waar kan ik mijn karma zien?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
ben ik het helemaal niet mee eens, ik zit ergens in de minnen... klopt naar mijn iedee geen ruk van was uit de min maar toen crashte de boel en zat ik weer in de min, toen ik me aanmelde begon ik met iets van -17
maar die 100+
zal nog wel ff duren
maar die 100+
vreemd idee hoor...
En wat boeit die karma nou? Ik ben nooit ingelogd op t.net (heeft voornamelijk met een verloren pass te maken
)
En wat boeit die karma nou? Ik ben nooit ingelogd op t.net (heeft voornamelijk met een verloren pass te maken
Verwijderd
Waarom heb ik in mijn profile onder tweakers.net 0 postings staan of gelden postings in een forum niet ?
Verwijderd
't zijn twee verschillende databases...Op zaterdag 09 juni 2001 16:37 schreef gelly het volgende:
Waarom heb ik in mijn profile onder tweakers.net 0 postings staan of gelden postings in een forum niet ?
Pagina: 1