Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanvallers maken geld buit door onderscheppen DigiD's

Pagina: 1
Acties:

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:15
nieuws: Aanvallers maken geld buit door onderscheppen DigiD's
Erg suggestieve titel. Nergens spreekt de auteur in het artikel over aanvallen, eerder over diefstal. De titel wekt voor mij de suggestie dat er met ddos op Digid geld gejat wordt.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Ik weet niet hoe je tot die conclusie komt, eerlijk gezegd.

Ik ben helemaal geen stagiair

• ManiacsHouse
Joost schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:09:
Ik weet niet hoe je tot die conclusie komt, eerlijk gezegd.
Kom zeg, cursus selectief lezen gehad? 'Aanvallers'? Wie valt wie aan? Nergens komt dat in het artikel voor. Als je op een techsite als Tweakers 'aanvallers' leest denk je in eerste instantie aan een iets als ddos. Ga je het artikel lezen dan gaat het over mogelijk onderscheppen van digid d.m.v. brievenbushengelen nadat men zich als de eigenaar van een digid heeft voorgedaan. Nergens valt men iets of iemand aan.
Leest iemand nooit jouw artikels na?

[ Voor 3% gewijzigd door ManiacsHouse op 08-01-2014 10:54 ]

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
ManiacsHouse schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:53:
[...]

Kom zeg, cursus selectief lezen gehad? 'Aanvallers'? Wie valt wie aan? Nergens komt dat in het artikel voor. Als je op een techsite als Tweakers 'aanvallers' leest denk je in eerste instantie aan een iets als ddos. Ga je het artikel lezen dan gaat het over mogelijk onderscheppen van digid d.m.v. brievenbushengelen nadat men zich als de eigenaar van een digid heeft voorgedaan. Nergens valt men iets of iemand aan.
ik ben het wel een beetje met maniacshouse eens ik dacht in eerste instantie ook dat het ging om een inbraak in de servers van digid ofzo

const { signature } = await fetchProfile()

• Joost
[...]

Kom zeg, cursus selectief lezen gehad? 'Aanvallers'? Wie valt wie aan?
...de aanvallers vallen de slachtoffers van de DigiD-fraude aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Joost op 08-01-2014 11:17 ]

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

[...]

Leest iemand nooit jouw artikels na?
En zulke persoonlijke aanvallen (mag ik dit woord gebruiken van je?) zijn nodig/nuttig om... ?

Ik kan me wel aansluiten bij je mening ivm de titel (heb het artikel dus niet gelezen, maar dacht wel aan hackers etc...) wat dus blijkbaar niet zo is, maar om dan zo op de man te spelen.... *treurig*

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• ManiacsHouse
dj_vibri schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:34:
[...]

En zulke persoonlijke aanvallen (mag ik dit woord gebruiken van je?) zijn nodig/nuttig om... ?

Ik kan me wel aansluiten bij je mening ivm de titel (heb het artikel dus niet gelezen, maar dacht wel aan hackers etc...) wat dus blijkbaar niet zo is, maar om dan zo op de man te spelen.... *treurig*
Nee dat is niet op de man spelen. Het is vrij normaal binnen de journalistiek om je artikel te laten controleren voordat je het plaatst. En men overlegt over welke kop je gebruikt. Tenminste dat is mijn eigen ervaring... Als journalist (neem aan dat Joost onder die noemer valt) schrijf je een artikel voor de lezers zodat deze dingen begrijpen. Mijn eigen insteek is/was altijd om mensen iets te leren of te laten zien en hield ik me ver van Televaag-koppen... Maar dat is 1 mening en ook afhankelijk van de soort en het merk media waar je voor werkt.

• Joost
We hebben het er nog even over gehad en er 'fraudeurs' van gemaakt.

Verder worden onze artikelen inderdaad nagelezen voor publicatie.

• ManiacsHouse
Joost schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:04:
We hebben het er nog even over gehad en er 'fraudeurs' van gemaakt.

Verder worden onze artikelen inderdaad nagelezen voor publicatie.
Hulde voor de snelle reactie. :)
Pagina: 1