Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LG G Flex videoitem belichting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

In het videoitem van de LG G Flex is Wout wel erg overbelicht en lijkt het alsof hij erg boos kijkt. Geen gezeur van mijn kant, wel een heads-up of het de volgende keer weer iets minder overbelicht kan.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Dank voor de feedback. Dit is op locatie opgenomen en dan hebben we helaas minder invloed op de lichtomstandigheden.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik denk meer dat het komt doordat het licht allemaal van boven komt, waardoor er schaduwen vallen boven zijn ogen en hij daardoor boos oogt. Het gebeurt helaas wel vaker dat we op locatie niet helemaal de juiste omstandigheden kunnen maken zoals in de studio en dat onze videoredacteuren moeten kiezen tussen twee kwaden. Ik kan me nog een geval van vorig jaar herinneren dat de optimale lichtomstandigheden zo fel waren, dat iedereen vond dat ik bleek zag en me sterkte wenste

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:15

ManiacsHouse

Scheisse!

Een simpel lichtsetje meedragen en even nadenken over de belichting. Omstandigheden zijn aan te passen. Komt bij mij niet er profi over 'ja de omstandigheden waren slecht of niet optimaal'.
Zoals bij de schaduwen zoals Arnoud hierboven zegt is al simpel op te lossen met een lamp op de camera. En even op zoek naar een plek waar geen licht op je kop valt. :P
Wat dat betreft kan men nog heel wat leren... ;)

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Stagiair met een spiegel meenemen doet ook wonderen :P

Het viel mij ook al op maar ik vond het niet heel storend.

Ctrl+k

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Een simpel lichtsetje meedragen en even nadenken over de belichting.
Onze videoboys zijn echt heel goed in het regelen van belichting, maar soms heb je simpelweg te kiezen uit iets dat er op beeld iets minder uitziet en wat er veel minder uitziet. Als het zo simpel zou zijn als jij stelt, dan zou het namelijk niet voorkomen dat je zulke schaduwen ziet :)
Pagina: 1