ADSL & Linesharing

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Masevako
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 11:21
Hallo,

Weet iemand hoever het staat met het linesharing gebeuren wat opgedragen is door de OPTA aan de KPN :r ?
Ik wil namelijk graag ADSL maar ik weiger nog dan ook maar 1 keer in mijn leven een telefoon abbo van de KPN :r te nemen. Het zijn echt uitzuigers :( . In mijn ISDN dagen was een rekening van 1800 piek echt niet uitzonderlijk.

Thx all..

Verwijderd

Diezelfde OPTA zorgt er btw voor dat je telefoonrekeningen zo hoog zijn hoor. KPN mag zijn tarieven niet verlagen omdat er anderes geen concurrentie mogelijk is. Ennuh 1800,- heb je zelf ook wel iets in de hand he?

Ohja, andere providers zoals cistron rukken langzaaaam op. IK geloof dat ze alleen nog in regio den haag actief zijn. Dat kan wel jareen duren voordat het overal te krijgen is.

• Masevako
Jah dat begrijp ik ook!

Maar het gaat mij er gewoon om dat ik ADSL wil, zonder een kpn telefoon-lijn!! Dat zou me weer een berg extra abbo kosten en dan ook nog eens de installatie!? Ik heb nu namelijk Priority Telecom van UPC.

Verwijderd

Forget it

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Op donderdag 07 juni 2001 22:59 schreef Masevako het volgende:
Jah dat begrijp ik ook!

Maar het gaat mij er gewoon om dat ik ADSL wil, zonder een kpn telefoon-lijn!! Dat zou me weer een berg extra abbo kosten en dan ook nog eens de installatie!? Ik heb nu namelijk Priority Telecom van UPC.
Dan kun je ook Chello nemen...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Masevako
Jah dat heb ik nu dus C"HELL"O Dat is echt zuigen hier. Ik kan niet eens normaal CS spelen. Constant tussen de 20 en 80% loss en dan niet te spreken over choke. Najah..

Anybody..!!

• xxfile
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

ADSL (Mxstream) is tot zover alleen maar mogelijk via de KPN, dus er zit, helaas, niets anders op dan ADSL via KPN te nemen.

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 22:32 schreef Bart_traB het volgende:
Diezelfde OPTA zorgt er btw voor dat je telefoonrekeningen zo hoog zijn hoor. KPN mag zijn tarieven niet verlagen omdat er anderes geen concurrentie mogelijk is. Ennuh 1800,- heb je zelf ook wel iets in de hand he?
als die mietjes bij de OPTA nou es actie ondernomen en de KPN het kopernet afdwongen, dan was er pas concurrentie :(

• Masevako
Inderdaad!!

Maar ik hoor net op RTL Z dat KPN bijna tegen fallisement aan zit WOOHOO!!!! Dan kan de staat het weer overnemen en aan ieder huishouden een Permanente ADSL verbinding aanbieden(2048/512) voor 50 piek.. |:(

Ach jah ik mag toch in ieder geval dromen.. :Z :Z :Z :Z

Verwijderd

Ben toch wel benieuwd eigenlijk hoe je dit opgelost hebt Masevako, zit namelijk zelf nu met hetzelfde dilemma. Cistron MaXX en Priority Telecom.

Pls let me know. Of andere Priority Telecom gebruikers die ADSL willen gaan nemen of al hebben

Groeten
Pagina: 1