Beste tweakers,
Ik ga me eerste game pc aanschaven en waarom? Ben altijd een console gamer geweest. En vind dat nog steeds erg leuk. Maar aangezien dit het jaar is voor avergang naar nextgen heb ik besloten om dat jaar te overbruggen middels een gamepc. Omdat die nieuwe ps4 nog geen must is gezien het aanbod van games. Hij komt er wel maar eind van dit jaar ofzo. Ik zou graag jullie mening advies willen over een aantal componenten en of het kan etc. Word echt me eerste build:). Alvast hartsikke bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik heb zelf al windows 8 en kwa gamen wil ik natuurlijk de nieuwste games kunnen draaien zoals bf4, metro maar wil er ook veel LoL op gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja ben al in het bezit van een dvdrom drive, ook heb ik een 3,5 inch 1tb verder heb ik de ssd het moederbord en de video kaart die op me wenstlijst staan al in me bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voeding, processor en behuizing en intern geheugen moet ik nog aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.
Ja wil niet alteveel lawaai in me kast natuurlijk(maar wie wil dat wel)
Ik ga me eerste game pc aanschaven en waarom? Ben altijd een console gamer geweest. En vind dat nog steeds erg leuk. Maar aangezien dit het jaar is voor avergang naar nextgen heb ik besloten om dat jaar te overbruggen middels een gamepc. Omdat die nieuwe ps4 nog geen must is gezien het aanbod van games. Hij komt er wel maar eind van dit jaar ofzo. Ik zou graag jullie mening advies willen over een aantal componenten en of het kan etc. Word echt me eerste build:). Alvast hartsikke bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik heb zelf al windows 8 en kwa gamen wil ik natuurlijk de nieuwste games kunnen draaien zoals bf4, metro maar wil er ook veel LoL op gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja ben al in het bezit van een dvdrom drive, ook heb ik een 3,5 inch 1tb verder heb ik de ssd het moederbord en de video kaart die op me wenstlijst staan al in me bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voeding, processor en behuizing en intern geheugen moet ik nog aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.
Ja wil niet alteveel lawaai in me kast natuurlijk(maar wie wil dat wel)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Asus H81M-C | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Asus R9270X-DC2-2GD5 | € 183,- | € 183,- |
| 1 | Cooler Master Elite 310 | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,03 | € 57,03 |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 111,32 | € 111,32 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 682,76 | |