Aan de rechtkant valt er ongeveer 15% af.
[ Voor 6% gewijzigd door technorabilia op 07-01-2014 21:24 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
[ Voor 6% gewijzigd door technorabilia op 07-01-2014 21:24 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Intentionally left blank
Intentionally left blank
[ Voor 12% gewijzigd door jasjenl op 07-01-2014 23:01 ]
True; we gaan ook kijken of we de 'oude' behaviour daar weer terug kunnen krijgen zodat de website weer netjes automatisch op de breedte geschaald wordt.jasjenl schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:58:
Tja, als je het zo bekijkt... Feit blijft dat het tot vandaag gewoon goed werkte en je nu ineens elke keer dat er een pagina ingeladen is je met de hand moet uitzoomen om het hele beeld te zien. Tenzij je dus die instelling forceert. Als simpele eindgebruiker ervaar ik dat dus als dat er iets stuk gegaan is.
Heeft volgens mij trouwens niks met de tracker te maken, want die zie ik niet eens.
Intentionally left blank
Ok, topcrisp schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:02:
[...]
True; we gaan ook kijken of we de 'oude' behaviour daar weer terug kunnen krijgen zodat de website weer netjes automatisch op de breedte geschaald wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Grootstyr op 08-01-2014 00:04 ]
Klopt; je krijgt dan geen viewport meta-tag terwijl je die bij 'automatisch' wel krijgt. Daar moeten we dus nog aan sleutelen...Grootstyr schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:03:
Het feit blijft dat je een website krijgt waarin je de breedte van de tracker aan horizontale scroll hebt. Het rare aan het verhaal is alleen dat als je grade A forceert de website, met exact dezelfde layout, opeens wel correct schaalt.
Intentionally left blank
Ok, bedankt voor de reactie. Forceren van grade A lijkt goed te werken.crisp schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:13:
Dat zou feitelijk grade 'B' moeten zijn, maar zoals je kunt lezen in plan: Tweakers introduceert responsive design hebben we die nog niet geimplementeerd
👉🏻 Blog 👈🏻
Is al bekend wanneer dit gaat gebeuren?crisp schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:13:
Dat zou feitelijk grade 'B' moeten zijn, maar zoals je kunt lezen in plan: Tweakers introduceert responsive design hebben we die nog niet geimplementeerd
[ Voor 10% gewijzigd door technorabilia op 28-01-2014 14:41 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Intentionally left blank
Intentionally left blank
👉🏻 Blog 👈🏻
Die keuze wordt sowieso voor je sessie bewaard.kraades schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:15:
Volgens mij is er iets veranderd sinds vandaag? Ik hoef nu niet meer weergaveoptie grote schermen te kiezen om het te laten passen.
Intentionally left blank
[ Voor 32% gewijzigd door technorabilia op 29-01-2014 12:23 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Dat zeker. Sterker nog: ik hoop dat de weergave op de iPad niet nog een keer anders gaat worden dan ie nu met een geforceerde grade A is. Want daar hoeft volgens mij verder niks aan aangepast te worden meer. Alleen is het dus jammer dat je die grade moet forceren. Maar behalve dat zou ik zeggen: niks meer aan doencrisp schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:58:
Persoonlijk vind ik de desktop-weergave op een 10" tablet op dit moment best goed te doen. Het kan beter (en zeker voor 7/8" apparaten met toch een hoge resolutie), maar de 'nood' was natuurlijk het hoogst voor de kleinere apparaten zoals mobiele telefoons.
Hm, ok, zolang het dan maar wel meer blijft weghebben van de desktop site en niet ineens een opgeblazen telefoon layout wordt, want dat is op het schermformaat van een iPad echt niet nodig.Misha schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:56:
Op landscape zal hij weinig worden aangepast. Voor de portrait oriëntatie kun je wel het een verwachten
👉🏻 Blog 👈🏻
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq