And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
vooral het Tao gun is heel mooi geworden en de M16(was MP5) is ook fet coel
de aliens zijn veel mooier en natuurlijk een perfecte gameplay (HL ROEOEOLTT)
natuurlijk al uitgespeeld he? Blue Shift
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
ik vind de story namelijk ook belangrijk in zo'n game als HL, niet alleen het afknallen van die irri hummings beestjes... *krijg er nog steeds kippenvel van*
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Verwijderd
Dat blijk jij dus te zijn in blue shift.Vind ik echt wel cool gedaan.
Dat is wel leuk, maar hij is veels te kort, 4 uur en het was klaar
Verwijderd
Dat is idd jammer, ik heb hem gisterenavond in 1 keer uitgespeeldOp donderdag 07 juni 2001 22:15 schreef TAG_Speedy het volgende:
maar hij is veels te kort, 4 uur en het was klaar
Maar het was wel leuk
Hoe komt toch iedereen aan die andere wapens, die heb ik helemaal niet gezien
Verwijderd
iddOp vrijdag 08 juni 2001 03:04 schreef SuB het volgende:
uitgekauwd dat vind ik ervan. te kort blabla opposing force had nog wat maar dit was echt te simpel te kort en te voorspelbaar.
opposing force uitgespeeld in de helft van de tijd die ik nodig had voor Half-life.
En deze heb ik in de helft van de tijd uitgespeeld die ik nodig had voor opposing force.
Veel te easy in nog geen 2 uur uitgespeeld.
Loopt dat verhaal nou zo raar af.
Het enige wat je moest doen is naar buiten komen..
Geen nieuwe wapens, geen nieuwe monster.
Hoewel een paar nieuwe soldiers en profs.
Valt een beetje tegen.
Wat wel erg kewl is, dat je Gorden weg gesleept ziet worden door twee van die soldiers
Met exact dezelfde stemmen er weer bij
erg gaaf.
Verhaal is leuk, maar te kort, veel te kort
Gunman van rewolf das pas nix dat heb je pas echt snel uit enne spelen jullie allemaal in easy of zo ?? ik heb er zeker 6 uur over gedaan ik neem echt m'n tijd in z'on game als BS nee echt alles van valve of gearbox is hemels !!
afz : HL freak
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Ben ik het totaal met je eensOp vrijdag 08 juni 2001 10:48 schreef salutem het volgende:
bullsh*it als je het niks vind.
Maar als ik het ga vergelijken met Half-life zelf.
Nou dan is Half-life wel ff wat spannender en heeft mooiere levels. Ik vergelijk niet met andere games. Alleen de HL serie.
Gunman chronicles is wel lachen maar, idd, het kan niet tippen aan de sfeer in de Half-life series.
(btw. Kon maar niet ophouden met het spelen van BS en ben daarom sneller gaan spelen om toch nog een potje Emperor te kunnen spelen
Verwijderd
de levels zijn mooi
en het verhaal is weer goed
echt een toppie spel
Verwijderd
Het zijn er ook maar 2 (de nieuwe/verbeterde)Op vrijdag 08 juni 2001 00:30 schreef Reyes het volgende:
Hoe komt toch iedereen aan die andere wapens, die heb ik helemaal niet gezien
Dat is die Die machine gun war je ook grenaten mee kan gooien, die is nieuw, en het default hand pistooltje is iets anders.
Dat is het enigste!
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Valve schijnt nog druk bezig te zijn met Team Fortress 2. "Have patience young Grasshopper".Op zaterdag 09 juni 2001 12:06 schreef s_roubos het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk iets nieuws van Valve? Zijn ze ergens mee bezig, of zitten ze alleen maar cash op te strijken van dit soort expansions?
2 uur op hardmode maar wel inderdaad een leuk verhaal halflife waardig
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Gaan we weer eens bejaarde topics omhookicken door er een nutteloze post aan toe te voegen???Op donderdag 26 juli 2001 02:21 schreef Connect het volgende:
HALFLIFE BEST GAME
Ik snap echt niet wat jou motivatie is...
Ik heb zelf mijn normale halflife CD verkocht en wil wel online kunnen gamen, en nou wil t toeval dat deze cd een stand alone is INCLUSIEF Halflife Opposing Force Multiplayer.
Daarom toch wel het geld waard, als het je alleen om de single player gaat is het nix !!!!
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Het had wel iets langer gemogen, maar de levels die er zijn vind ik best goed.
Er zitten trouwens best leuke stukjes in. Vooral als je net met die lift bent neergestort. Dan zie je allerlei wetenschappers rennen die worden achterna gezeten door monsters. Ik moest wel lachen toen ik dat zag.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.