Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Het is hier waarsschijnlijk wel vaker gevraagd, ik zoek een tablet waar ik photoshop zou mee kunnen gebruiken om gewoon simpele .gif's mee te maken. Ook gewoon een filmpje op zou kunnen kijken (720p tenminste) en simpele games. (denk aan Osu!) Over het "uiterlijk", ik wil een tablet met een (aansluitbaar) toetsenbord zoals de Windows RT, Asus Transformer etc. Het liefst onder of rond de 350/400, goedkoper is altijd mooier en heb ik liever.

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 18:04 ]

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:41
Er bestaat een geniale site waar je vrijwel alle leverbare tablets kunt selecteren op jouw voorkeuren en vervolgens kunt vergelijken: http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Een voor dingen "die waarchijnlijk wel vaker zijn gevraagd"
https://tweakers.net/search

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:11:
Een voor dingen "die waarchijnlijk wel vaker zijn gevraagd"
https://tweakers.net/search
Alsof iemand precies hetzelfde heeft gevraagt als mij, leuke hulp hier..

Verwijderd

Topicstarter
HenkDePoema schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:07:
Er bestaat een geniale site waar je vrijwel alle leverbare tablets kunt selecteren op jouw voorkeuren en vervolgens kunt vergelijken: http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/
Alsof ik daar nog niet gekeken heb..

Antwoord gewoon niet als je niks nuttigs te zeggen heb, b.v.d.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:49
waarom de keuze voor een tablet waar je photoshop op wilt doen ipv een 13 inch laptop bv?
ben wel heel benieuwd hierna

PSN: Europhea

Verwijderd

Topicstarter
Razenko schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:19:
waarom de keuze voor een tablet waar je photoshop op wilt doen ipv een 13 inch laptop bv?
ben wel heel benieuwd hierna
Ik dacht aan de eerste instantie aan een tablet omdat het makkelijker mee te nemen is, als je een goed voorstel hebt voor een 13 inch laptop hoor ik het ook graag

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
jup, staan er genoeg in de PW

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

Topicstarter
Zou je het dan kunnen linken, er kwamen alleen € 800+ bij mij uit

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:18:
[...]

Wat wil je dan? De enige manier om op jouw verzoek te antwoorden is een lijst geven van tablets die aan de vereisten voldoen. En daarvoor moet ik pricewatch gebruiken. Wat je zelf dus ook kan doen.

Als je een 'nuttig' antwoord wil, zou je zelf een shortlist kunnen maken en daar specifieke vragen over stellen. Dit is gewoon uitbesteden van zoekwerk.

Verwijderd

Ook leuk als je zelf even met suggesties komt. Dit is natuurlijk wel heel simpel, het is hier geen helpdesk. Met wat eigen inzet word je zo geholpen.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:42
[...]

Als jij dan ook gewoon even laat weten wat je zelf al gevonden hebt en wat voor jou redenen zijn om wel of geen voorkeur voor die opties te hebben, dan maak je het anderen een stuk makkelijker om je te helpen. Nu kom je (wellicht ten onrechte) over als iemand die volstrekt geen eigen inzet heeft getoond en vervolgens ga je ook nog mensen afkatten die je daar op wijzen. Dat is niet echt de manier om nuttige hulp te krijgen, over het algemeen...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:23:
[...]
Zou je het dan kunnen linken, er kwamen alleen € 800+ bij mij uit
Ja doei. Denk je dat we je met zo'n instelling nog gaan helpen? :/ We verwachten op GoT dat je eigen initiatief laat zien en niet alleen maar vragen stelt en vervolgens verwacht dat wij alles voor je uit gaan zoeken. Dit topic doe ik dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.