Beste tweakers,
Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn pc.
Ik heb Windows 7 geïnstalleerd op mijn SSD ( OCZ Vertex 2 60GB ), maar nu wanneer ik mijn pc opstart krijg ik een melding dat ik kan kiezen uit 3 Windows 7 dan kies ik de bovenste en crasht die of gaat die niet verder bij windows 7 logo of soms gaat die wel verder en kan ik gebruiken maken van mijn pc.
mijn vraag is nu waarom kan ik kiezen uit 3x windows 7 ? en hoe kan ik het fixen dat die gewoon gelijk boot naar windows ?
nog 1 vraag sinds ik dus de windows 7 heb geïnstalleerd en als die door boot naar windows, is mijn pc heel erg traag ik zie dat de cpu gebruik zeer onregelmatig en hoog is, ram gebruik is ook erg hoog.
als ik bijvb google chrome aan zet dan is die heel traag met laden en stottert alles een beetje.
ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen, alvast bedankt.
Spec:
CPU : Intel Core i5 4430 Boxed
MBO : ASRock B85M-ITX
Videokaart : MSI N680GTX Lightning
Hardeschijf : WD Scorpio Blue WD6400BEVT , 640GB
Case : BitFenix Prodigy Wit
CPU cooler : Noctua NH-L9i
RAM : 8 GB Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
PSU : Seasonic M12II 620W
SSD : OCZ Vertex 2 60GB

Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn pc.
Ik heb Windows 7 geïnstalleerd op mijn SSD ( OCZ Vertex 2 60GB ), maar nu wanneer ik mijn pc opstart krijg ik een melding dat ik kan kiezen uit 3 Windows 7 dan kies ik de bovenste en crasht die of gaat die niet verder bij windows 7 logo of soms gaat die wel verder en kan ik gebruiken maken van mijn pc.
mijn vraag is nu waarom kan ik kiezen uit 3x windows 7 ? en hoe kan ik het fixen dat die gewoon gelijk boot naar windows ?
nog 1 vraag sinds ik dus de windows 7 heb geïnstalleerd en als die door boot naar windows, is mijn pc heel erg traag ik zie dat de cpu gebruik zeer onregelmatig en hoog is, ram gebruik is ook erg hoog.
als ik bijvb google chrome aan zet dan is die heel traag met laden en stottert alles een beetje.
ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen, alvast bedankt.
Spec:
CPU : Intel Core i5 4430 Boxed
MBO : ASRock B85M-ITX
Videokaart : MSI N680GTX Lightning
Hardeschijf : WD Scorpio Blue WD6400BEVT , 640GB
Case : BitFenix Prodigy Wit
CPU cooler : Noctua NH-L9i
RAM : 8 GB Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
PSU : Seasonic M12II 620W
SSD : OCZ Vertex 2 60GB

[ Voor 4% gewijzigd door Fasili007 op 07-01-2014 17:26 . Reden: plaatje weggehaald ]