Op mijn oude HTC Desire was de app altijd redelijk snel. Naast dat ik nu de browser moet gebruiken (ik vind die mobiele browser sowieso al irritant), is de browser een stuk trager dan de app. Ik weet niet of dit aan de website ligt of de browser, maar het is wel irritant.
Verwijderd
Ik heb hier ook dat de weergave van T.net wat traag is in de Android browser, maar dit heb ik wel kunnen versnellen door het aantal weer te geven reacties omlaag te schroeven. Schijnbaar had mijn telefoon moeite met de lengte van een pagina met de setting die ik had (100 uit mijn hoofd).
Eerste vermoeden gaat uit naar een wat verouderde telefoon. Ik heb namelijk nergens last van op mijn N5, One en One X.
Maar zoals alpha ook aangeeft, het kan ook deels aan de voorkeuren op t.net liggen die het wat trager maken.
Maar zoals alpha ook aangeeft, het kan ook deels aan de voorkeuren op t.net liggen die het wat trager maken.
Rupsen, Rapsen.
Hoe meer op een pagina staat, hoe trager het uiteraard wordt.
En hoe ouder je telefoon, hoe langzamer het ook kan worden. 
Op de Desire C die ik hier heb liggen vind ik het nog werkbaar, behalve als ik bijvoorbeeld de .plan open met de lancering van het responsive design. Dan duurt het laden inderdaad wel eventjes
Op de Desire C die ik hier heb liggen vind ik het nog werkbaar, behalve als ik bijvoorbeeld de .plan open met de lancering van het responsive design. Dan duurt het laden inderdaad wel eventjes
Zou een tragere internet verbinding nog een rol kunnen spelen? De app haalt volgens mij minder data op dan de browser met bijbehorende plaatjes.
Uiteraard. Hoe trager je verbinding, hoe trager iets kan laden.
Een app haalt, mits goed gebouwd uiteraard, wat minder data binnen. Maar Tweakers is al een erg lightweight, flink geoptimaliseerde website, dus het dataverbruik valt bij ons enorm mee in vergelijking met andere sites. Onze site is in veel gevallen zelfs lichter dan menig mobile-specific site van anderen.
Daarnaast is de caching van de mobile browsers behoorlijk goed te noemen, dus haal je niet iedere keer alles opnieuw binnen
Verwijderd
Bij het laden van de pagina wel, maar als de pagina eenmaal geladen moet zijn heeft je verbinding er voor zover ik weet niets meer mee te maken. Als je last heb van een stroperige scroll is het toch echt het formaat van de pagina.pirke schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:14:
Zou een tragere internet verbinding nog een rol kunnen spelen? De app haalt volgens mij minder data op dan de browser met bijbehorende plaatjes.
Pagina: 1