Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Grijs scherm op WP8

Pagina: 1
Acties:

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
Op WP8 krijg ik op de homepage alleen een grijs scherm te zien, verder niets. Ik kan wel naar beneden scrollen maar het blijft overal grijs.....

Omschrijving
Op WP8 krijg ik op de homepage alleen een grijs scherm te zien, verder niets. Ik kan wel naar beneden scrollen maar het blijft overal grijs.....
Stappen om het te reproduceren
ga naar homepage (of elke willekeurige pagina)
Platform
WP 8
Browser
IE
Type apparaat
Nokia

[ Voor 55% gewijzigd door emnich op 07-01-2014 15:49 . Reden: info toegevoegd ]

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-10 13:17
Same here, niet alleen de homepage overigens

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hier ook grijs, maar wanneer ik de browser op desktopversie instel, zie ik wel iets, maar werken de menu's niet.
Vanmorgen werkte het nog wel.
ik heb een lumia 820.

[ Voor 3% gewijzigd door BounceMeister op 07-01-2014 15:51 ]

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 14:45
(jarig!)
idd geen Tweakers.net meer op mijn windows phone :(

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Bij mij werken de uitklap menu's niet meer. Kan er op niet op klikken, registreert ie niet.

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
BounceMeister schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:50:
Hier ook grijs, maar wanneer ik de browser op desktopversie instel, zie ik wel iets, maar werken de menu's niet.
Check! In desktop mode doet ie het wel maar idd geen menu's.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
Ik krijg een beetje een punthoofd van WP/MS. We hebben zojuist een fix live gezet voor IE11, nu gaat heel WP daardoor over de zeik. Pffff. Thanks voor het melden in ieder geval

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-11 17:19

the mod man

iets van beeldmaker

Ik was bezig dit probleem in een video te capturen terwijl het topic werd geopend.

I can't wait to shoot!

• Markie577
Misha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:02:
Ik krijg een beetje een punthoofd van WP/MS. We hebben zojuist een fix live gezet voor IE11, nu gaat heel WP daardoor over de zeik. Pffff. Thanks voor het melden in ieder geval
Voor de duidelijkheid, ik heb geen last van het grijze scherm. Alleen de menu's werken niet.

Device: Lumia 620

p.s. Wat voor fix voor ie11?

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
Markie577 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:11:
[...]
Voor de duidelijkheid, ik heb geen last van het grijze scherm. Alleen de menu's werken niet.
Waarschijnlijk heb je je browser in Desktop mode staan en niet in mobile
Ik bedoelde natuurlijk:
Waarschijnlijk heb je je browser in mobile mode staan en niet in desktop

[ Voor 15% gewijzigd door emnich op 07-01-2014 16:22 ]

• SannrHerr
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-09 11:00

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Ik heb mijn browser in desktop modus en de responsive site zelf werkt prima, allen de sidebars werken niet.

Jammer dat de desktop-modus niet verspringt naar de desktop versie van Tweakers. Lijkt mij een 'probleem' aan de kant van Tweakers.

Ik heb een Nokia Lumia 920 btw.

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

• nl noob
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-11 04:08
BounceMeister schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:50:
Vanmorgen werkte het nog wel.
ik heb een lumia 820.
Voor mij geldt het zelfde! Ik heb de lumia 920. De mobiele website heeft een gecentreerde grijze balk (wanneer je uitzoemd dan zie je wel witte balken aan de zijkant.)

De desktop versie werkt ook normaal op de lumia en past zich ook normaal aan op de schermresolutie.

• Markie577
emnich schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:13:
[...]

Waarschijnlijk heb je je browser in Desktop mode staan en niet in mobile
Nee, gewoon op mobiele modus.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit is trouwens sinds vanmiddag, vanochtend werkte ik al met de nieuwe versie zonder problemen. Maar sinds vanmiddag enkel nog zwart/grijs scherm.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-11 15:40
Met mijn lumia920 en gdr3 heb ik het ook.. Maar eerder vanochtend nog nergens last van.

• Misha
Er is een kleine workaround beschikbaar voor nu :)
Als je ons responsive design bezoekt via je smartphone, dan kan het zijn dat je een compleet zwart scherm ziet. We zijn op de hoogte van deze bug en nog op zoek naar de oorzaak. Schijnbaar gaat er ergens iets verkeerd. Er is gelukkig wel een work-around.

Bij de instellingen in je browser kun je aangeven wat je voorkeur is voor de website. Hier kun je kiezen voor Mobile of Desktop. Als deze op Mobile staat, dan heb je last van de bug. Zet je deze om naar Desktop, dan moet je als het goed is de website gewoon normaal laden.
Uit: *Belangrijk: Windows Phone gebruikers*

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
Markie577 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:17:
[...]
Nee, gewoon op mobiele modus.
Sorry ik zei het ook verkeerd. Je moet het juist niet op mobile hebben staan maar op desktop.

• Markie577
emnich schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:21:
[...]

Sorry ik zei het ook verkeerd. Je moet het juist niet op mobile hebben staan maar op desktop.
Snap het niet meer, mijn modus staat op mobiel en ik zie de site gewoon. Waar andere met dezelfde instellingen(?) een grijs scherm zien. Maar bij mij werken de hamburger menu's niet? (mobiel of desktop modus)

• nl noob
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-11 04:08
Markie577 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:23:
[...]

Snap het niet meer, mijn modus staat op mobiel en ik zie de site gewoon. Waar andere met dezelfde instellingen(?) een grijs scherm zien. Maar bij mij werken de hamburger menu's niet? (mobiel of desktop modus)
Ik heb het nu ook uitgetest op de desktop versie op mijn lumia 920 en mij valt op dat ik nu ook het zelfde probleem heb. Dit was me eerder nog niet opgevallen.

Ook valt het mij op dat de login pagina geen "responsive design" heeft.

(Nokia lumia 920 - Amber)

[ Voor 10% gewijzigd door nl noob op 07-01-2014 16:37 . Reden: Extra informatie over mijn telefoon toegevoegd. ]

• Misha
Markie577 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:23:
[...]

Welke versie van WP heb je?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Probleem met desktop versie, werkt geen van de knoppen meer en is de mini-pulldown van myreact/etc weg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Markie577
Misha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:28:
[...]

Welke versie van WP heb je?
Wp8 GDR2 (Lumia Amber)
+ IE instellingen
Afbeeldingslocatie: https://h6ldcw.dm2303.livefilestore.com/y2pLuiezLwSMhcQ2hPaPj7g_We9-NaWyrkm-avZJA_qGDrIoB2UeOb4wLQHErZimuaRDDAfErXmvNFk8MgJN4D_ZPkzKivyNFvw_cNK1j_cQIs/wp_ss_20140107_0001.png?psid=1

[ Voor 38% gewijzigd door Markie577 op 07-01-2014 16:46 ]

• Misha
We hebben op de testomgeving een fix staan voor dit probleem. We moeten alleen nog even wat puntjes op de i zetten mbt IE9 :)

• Markie577
Misha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:40:
We hebben op de testomgeving een fix staan voor dit probleem. We moeten alleen nog even wat puntjes op de i zetten mbt IE9 :)
Super! Verder fantastisch werk Misha! Ziet er erg gelikt uit en werkt nog fijner (gisteren dan ;) )

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-11 14:03
Ik heb windows Phone 8, Lumia 920 met de gdr3 preview. Met instellingen op mobiel werkt de pagina bij mij gewoon wel. Windows Phone gebruikt nog ie10, wat voor fix is er geplaatst voor ie11, de viewport rule in de css voor de modern ui ie11?

Hallo

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-11 15:40
Hier ook geen grijs scherm meer hoor, ergens sinds zessen(?) deed tie t weer.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Er is rond 5 uur ook nog een fix gecommit. Helaas is dit niet meer dan een extra check om de juiste methode in te laden. Voor nu werkt het even maar de komende iteratie wordt dit (hopelijk) netjes opgelost. Windows Phone en IE11 geven helaas nog steeds de nodige kopzorgen :(

• The Jack126
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:23
Bij mij toch nog problemen, ook al zou het (deels) opgelost moeten zijn??
Heb een lumia 620 met update 3 preview en amber met ie op desktopversie
Ik ben ingelogd op de site en de tracker instellingen verander ik op m'n desktop en het resultaat geeft ik van de telefoon.

Als ik de tracker links zet en dat hij met de main content mee scrolt
krijg ik enkel de tracker te zien voor 3/4 van het scherm en daarnaast grijs, en onder de tracker ook nog grijs.

Zet ik de tracker links en dat hij los van de main content gescrolt kan worden
krijg ik de goede view maar werken de hamburger menus niet. Tracker staat onder aan de main content beginnend over de copyright regel.

Zet ik de tracker rechts en dat hij met de main content mee scrolt (zoals ik het standaard het staan)
krijg ik 1/4 main content en dan de tracker voor 3/4 van het scherm en menus werken niet.

Zet ik de tracker rechts en dat hij los van de main content gescrolt kan worden
krijg ik de goede view maar werken de hamburger menus niet. Tracker staat onder aan de main content beginnend over de copyright regel.

Zet ik ie op de lumia 620 op mobiele versie dan werkt alles prima, maar dan doen andere sites het weer niet (goed) ;)
Het geval is wel dat het natuurlijk gister ochtend allemaal nog prima werkte, in elk geval in mijn gebruikte standaard instellingen (tracker rechts en scrollen met site mee) en ie op desktop versie.
Pagina: 1