Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Goedemiddag,

Ik ben van plan om deze maand 2 van deze te kopen:
pricewatch: MSI N210-MD1GD3H/LP

Ik heb het volgende moederbord:
pricewatch: MSI K9N2 SLI Platinum

Ik zou graag deze 2 videokaarten op dit moederbord willen draaien, zodat ik ook een 3e scherm kan aansturen.

Gaat dit werken, en moet ik daar veel voor doen, om dat werkend te krijgen. Of is het gewoon een kwestie van, driver installeren en klaar!

Over de keuze van deze kaart valt niet meer te discusieren, Aangezien ik op dit moment nog een XFX GeForce 8400GS 256mb gebruik.
Op de XFX Gebruik ik op dit moment al 2 monitoren, en dat loopt nog lekker. maar wil toch naar een 3e scherm, ( met mogelijkheid voor over een tijd evt. een 4e scherm)

Ik hoor graag van jullie of dit gaat werken. En of deze kaart ook gewoon in een normale ATX Behuizing past ( neem ik wel aan) Op dit laatste heb ik al antwoord gehad:
Ik heb voor de zekerheid even navraag gedaan bij onze assemblage afdeling

Zij geven aan dat de gewone bracket meegeleverd wordt

[ Voor 8% gewijzigd door MrMilco op 07-01-2014 17:32 ]

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Is er iemand die mij uitsluitsel kan geven of het gaat werken, 2x MSI N210-MD1GD3H op een MSI K9N SLI Deluxe moederbord, zodat ik 3 schermen kan aansturen?

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 20:10

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Deze kaarten ondersteunen geen SLI, maar ik dacht dat je er dan wel twee kaarten in kon stoppen om beeld over meer monitoren te krijgen. Dan werken ze simpelweg niet samen.

Verstuurd vanaf mijn magnetron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
KofjeKoppie schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:45:
Deze kaarten ondersteunen geen SLI, maar ik dacht dat je er dan wel twee kaarten in kon stoppen om beeld over meer monitoren te krijgen. Dan werken ze simpelweg niet samen.
Maar je kunt op alle 3 de beeldschermen wel andere dingen zien dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:36

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Is het geen beter idee om een wat nieuwere kaart te kopen die 3-6 schermen kan aansturen in plaats van 2 kaarten?
Hou er rekening mee dat de 8400gs en de g210 gewoon dezelfde kaart zijn, dus qua snelheid ga je er niks op vooruit. (er zijn 3 revisies van de 8400gs, de 3e revisie gebruikt de GT218 core, dezelfde core als de g210)

Het gaat waarschijnlijk gewoon werken wat je van plan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Sp3ci3s8472 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:43:
Is het geen beter idee om een wat nieuwere kaart te kopen die 3-6 schermen kan aansturen in plaats van 2 kaarten?
Hou er rekening mee dat de 8400gs en de g210 gewoon dezelfde kaart zijn, dus qua snelheid ga je er niks op vooruit. (er zijn 3 revisies van de 8400gs, de 3e revisie gebruikt de GT218 core, dezelfde core als de g210)

Het gaat waarschijnlijk gewoon werken wat je van plan bent.
Een nieuwere kaart is niet perse nodig voor wat ik ermee doe. Het enige wat ik ermee doe is word, internetten, bestanden sorteren, en dat is het wel zo'n beetje, Maar voor het schoolwerk is het een stuk makkelijker als ik meerdere schermen aan kan sturen, aangezien ik dan veel schermen tegelijkertijd los heb staan.

En deze kaart (8400gs) Die werkt voor mij nog lekker, dus voor de snelheid hoef ik het ook niet te doen. Ik game toch nooit. En nee, dat ben ik ook niet van plan :P

Maar mijn vraag is beantwoord, Ja ze kunnen samen op dit moederbord! Thnx iedereen!

Edit: Ik heb ff gekeken in gpu-z: GPU: G86 - Revision: A2

Pagina: 1