Ja, weet ik maar dit is het nog grotere topic
Net ook eentje gehackt, gewoon die 2 schroefjes eruit, dat ding losFORCEREN die crap eruit, band weer goed doen, veertjes enzo op hun plaatsen, weer inelkaar zetten, schroefjes vast, evt dichtapen, en draaien maar! 
(niet dat we Coyote Ugly nog s willen zien, maar goed.)
(niet dat we Coyote Ugly nog s willen zien, maar goed.)
Nee, ok.
Maar als je eens een film hebt waarvan je denkt, COOL!!!!, dan weet je wel hoe het moet.
En die gasten van die 2view maar zeggen "Deze videos zijn niet te kraken"
Denken ze nou echt dat we zou dom zijn?
Maar als je eens een film hebt waarvan je denkt, COOL!!!!, dan weet je wel hoe het moet.
En die gasten van die 2view maar zeggen "Deze videos zijn niet te kraken"
Denken ze nou echt dat we zou dom zijn?
Eeeeeehhhhhhmmmm ,....... ja?
Bedenk even dat 99% van de mensen geen tweakers zijn en dus niet perse willen weten hoe alles in elkaar zit/ je het uit elkaar kan halen/ hoe je er meer uit kan halen dan de maker je wil doen geloven .......
Bedenk even dat 99% van de mensen geen tweakers zijn en dus niet perse willen weten hoe alles in elkaar zit/ je het uit elkaar kan halen/ hoe je er meer uit kan halen dan de maker je wil doen geloven .......
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Tis gisteravond ook al op de tv bij hart van nederland bekend gemaakt, dat ze te kraken zijn dmv de paperclipmethode.
Wat is 2view ???
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik snap het al, had het ff opgezocht,maar iig bedankt 
STELLETJE TERINGIEREN !!! LAAT ZE LEKKER HELEMAAL DE PESTPLEURIS KRIJGEN !!!!!!!!!!
STELLETJE TERINGIEREN !!! LAAT ZE LEKKER HELEMAAL DE PESTPLEURIS KRIJGEN !!!!!!!!!!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Stond vandaag een stuk over in de krant hier (Eindhovens Dagblad)
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()