Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik heb een nieuwe Canong MG2450 printer/scanner gekocht.
Deze heb ik aangesloten met de USB kabel en aangezet.
Windows 7 heeft de printer/scanner herkend als 'other device MG2400'

Als ik drivers download van de Canon website en deze installeer blijft de installatie hangen bij 'connect printer and wait until detected'
Als ik windows zelf laat zoeken naar drivers wordt de printer/scanner geinstalleerd als 'USB composite device'
Als ik de printer unplug en weer inplug hoor ik de windows geluidjes die je zou verwachten.
Ik heb meerdere USB poorten geprobeerd.

Is de printer/scanner DOA of doe ik iets verkeerd?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:30
Wordt er geen driver disk bijgeleverd?
Ik weet dat er vroeger problemen bestonden met USB-apparaten die aangekoppeld werden zonder dat er eerst een driver werd geïnstalleerd, want dan gaat windows zelf kiezen wat drivers kiezen.
Ik zou zeggen : alles verwijderen wat met die printer te maken heeft, printer hardwarematig loskoppelen, en beginnen met de drivers van Canon te installeren.

[ Voor 0% gewijzigd door Arator op 07-01-2014 17:08 . Reden: typo ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik heb wel een DVD-tje gekregen, maar mijn DVD drive doet daar weinig mee (al jaren geen DVD's meer ingestopt ook.
De drivers die ik gedownload en geinstalleerd heb komen direct van de website van Canon. Ik heb inderdaad 'other device: MG2400' uit apparaatbeheer, daarna driver installatie gestart en op het moment dat het van de drivers moet printer aangesloten en aangezet..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik heb andere drivers geprobeerd, ook van canon website, en ondanks dat ik tijdens de installatie hetzelfde probleem had, is de printer toch correct in device manager terecht gekomen en kan ik printen..
Probleem opgelost! Er mag een slotje op :)

Specs