I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik kan het reproduceren, thanks voor het melden!
De ironie is dat wegens de bug ik deze post niet kan lezen. Ik gok dat ik hetzelfde ervaar op mijn mobiele telefoon
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Gaan jullie dit hot fixen of wordt het de volgende iteratie?
[ Voor 31% gewijzigd door _David_ op 10-01-2014 00:54 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik heb een tijdelijke fix gevonden om de post alsnog te lezen.
1) Druk op het pijltje naast de naam van de poster, je krijgt dan een dropdown menu.
Nu verschijnt er een deel van de post rondom het dropdown menu.
2) sluit het dropdown menu weer door op hetzelfde pijltje te drukken en op magische wijze verschijnt nu de post inclusief afbeeldingen en tekst.
Chrome for Android
HTC One
Android 4.3
1) Druk op het pijltje naast de naam van de poster, je krijgt dan een dropdown menu.
Nu verschijnt er een deel van de post rondom het dropdown menu.
2) sluit het dropdown menu weer door op hetzelfde pijltje te drukken en op magische wijze verschijnt nu de post inclusief afbeeldingen en tekst.
Chrome for Android
HTC One
Android 4.3
ook op een andere link drukken en vervolgens op back klikken werkt (Chrome)
Overigens kon ik eerst de TS van dit topic ook niet lezen, maar nu doet ie het wel weer. (Een aantal) andere posts hebben er nog wel last van...
Overigens kon ik eerst de TS van dit topic ook niet lezen, maar nu doet ie het wel weer. (Een aantal) andere posts hebben er nog wel last van...
Bla bla bla...
Ik dacht dat alleen IE vroeger van die vage renderbugs had...
Intentionally left blank
Bij mij is de TS nog steeds leeg op chrome for mobileElfjes schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:34:
ook op een andere link drukken en vervolgens op back klikken werkt (Chrome)
Chrome = de nieuwe IEcrisp schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:43:
Ik dacht dat alleen IE vroeger van die vage renderbugs had...
Dat sowieso, of beter gezegd: webkit op mobile is IE^2 qua troubles...
Intentionally left blank
Als het goed is, is deze bug nu opgelost. Als jullie hier nog last van hebben, kunnen jullie dan een nieuw topic openen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()