Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[fp/bug] "Toon social media buttons" optie

Pagina: 1
Acties:

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het lijkt erop dat sinds de laatste iteratie de optie "Toon social media buttons" geen invloed meer heeft. Ik heb hem altijd uit staan omdat ik niet actief ben met social media. Ik was dan ook verbaasd weer een "deel dit artikel" knop tegen te komen. Het in- of uitschakelen van de optie heeft geen invloed. Nu is dat zelf als Tweaker natuurlijk snel verholpen maar het is fijn als anderen er ook geen last meer van hebben :P

Als je dan toch knoppen wil toevoegen, kijk dan eens naar [Feat] De 'Henk' knop (Tweakers like-knop) :)F

[ Voor 13% gewijzigd door Joolee op 07-01-2014 14:37 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

De reden dat we die optie ingebouwd hadden, was omdat de social buttons meteen (tracking) cookies plaatsten, een issue dat lang niet iedereen (terecht!) kon waarderen.

In onze nieuwe implementatie werkt dat anders: het cookie wordt pas gezet als je een button specifiek aanklikt. Wil je het niet gebruiken, dan klik je er niet op en dan weet Facebook en consorten ook niet wat je bezocht hebt. Daarmee is de noodzaak van de instelling dus ook verdwenen en doet deze niets meer.

Het was netter geweest om die optie dan ook meteen weg te halen en dat gaan we (een van) de komende iteratie dan ook doen denk ik. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
/me Joolee slingert Element Hiding Helper for Adblock Plus aan en gaat verder met z'n leven.

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:05
Dat heb ik hier ook gedaan, werkt prima :)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

EJlol schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Dat heb ik hier ook gedaan, werkt prima :)
Hopelijk block je dan wel alleen de social media buttons, van de ads wordt ons brood betaald dus we hebben liever niet dat je die ook blocked. :) Joolee is een abo dus die mag dat verder lekker zelf weten. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups