[mediamarkt] TV retouneren & geld terug (proberen te) krygen

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 22:56

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Hi,

mijn schoonouders hebben bij mediamarkt een tv gekocht. Nadat ik hiervan hoorde en op de pricewatch zag dat het prijsverschil met de MM en diverse online aanbieders bijna 30% was vond ik het niet erg slim van hun.

Mijn idee is nu dan ook om de tv terug te brengen (doos etc. is nog aanwezig) en hetzelfde toestel online te bestellen.

nu de vragen; Op de website staat ongeopend en ongebruikt kan altijd geruild worden maar anders wordt er met coulance gekeken door de betreffende werknemer of het terug kan.
Hoe kan ik er voor zorgen dat dit terug genomen wordt; moet ik het eerlijk zeggen dat het elders goedkoper is (helaas webshop dus geldt niet de LPG) of een lul verhaal dat er iemand overleden is had al zo'n grote tv en daarom overbodig.
Mocht het lukken om te terug te brengen, krijg je dan nog steeds store credit of krijg je het geld dan terug?
Als het store credit is, was er ook niet een manier om dit om te zetten in geld? (meende iets kopen en dan de rest cash laten uitbetalen).

Hebben meer mensen dit kunnen regelen, ik sta open voor tips.
Ik heb ook nog niet gebeld naar MM om eerst hier de meningen te peilen en ideeën te verzamelen.

verschil in prijs is €700 euro dus de moeite waard om wat regelen.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lulverhalen zul je zelf moeten verzinnen; dit forum is niet bedoeld om de boel te flessen of vergelijkbaar advies. Je bent afhankelijk van coulance en dat betekent dat je geen eisen kunt stellen.

De insteek van dit topic is in ieder geval niet waar Shopping Forum voor bedoeld is. Vraag bij de Mediamarkt wat de opties zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.