If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Hallo Ryceck, ik zit met hetzelfde probleem zo lijkt het.
Ik heb ook een post geopend, met een screenshot in overleg met Misha (hij volgt het probleem op).
Dus hou ook mijn post in de gaten als je op de hoogte wil blijven.
Ze zijn er in ieder geval mee bezig!
Ik heb ook een post geopend, met een screenshot in overleg met Misha (hij volgt het probleem op).
Dus hou ook mijn post in de gaten als je op de hoogte wil blijven.
Ze zijn er in ieder geval mee bezig!
@Mont2uk: ook IE11 / win 8.1?
Hopelijk lost de fix voor [firefox] scrollbalk in tracker op lage verticale resolutie dit ook op, maar het kan ook zijn dat er hier een specifiekere issue speelt...
Hopelijk lost de fix voor [firefox] scrollbalk in tracker op lage verticale resolutie dit ook op, maar het kan ook zijn dat er hier een specifiekere issue speelt...
Intentionally left blank
Verwijderd
IE11 / win8.1 zelfde probleem hier. Een refresh lost het op totdat je verder navigeert. Dan verdwijnt ie weer.
@crisp: Hoi Tino, nee ik zit op win 7 x64, volledig gepatcht. Ik zal eens kijken naar de fix voor Firefox, ik geef daar feedback over zodra ik meer weet.
Ok, dat is snel duidelijk: Het is een ander probleem. Bij mij verschijnt de tracker totaal niet, totdat ik F5 doe of het venster resize. Zie ook mijn post in het forum hier, er staat wat meer info en een screenshot. Misha was er ook al naar aan het kijken als het goed is.
Ok, dat is snel duidelijk: Het is een ander probleem. Bij mij verschijnt de tracker totaal niet, totdat ik F5 doe of het venster resize. Zie ook mijn post in het forum hier, er staat wat meer info en een screenshot. Misha was er ook al naar aan het kijken als het goed is.
[ Voor 47% gewijzigd door Mont2uk op 07-01-2014 14:59 ]
Het blijkt een IE(11) issue te zijn; het blijft een incompetent stuk browser...
Intentionally left blank
@crisp: Eh ja, haha IE en websitedevelopment
In het verleden al zo vaak gebleken dat ze het net weer iets ander willen / moeten doen met IE..
In het verleden al zo vaak gebleken dat ze het net weer iets ander willen / moeten doen met IE..
Nou ja, workaround komt er aan iig
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()