Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Tracker verschijnt niet sinds Iteratie #45

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:58

Ryceck

Constants and Variables

Topicstarter
De tracker lijkt verdwenen sinds de nieuwste iteratie zodra ik Tweakers.net open. Als ik echter na het laden op F5 druk verschijnt de tracker wel weer.
Ook bij het openen van nieuwsberichten verdwijnt de tracker soms, hier lost ook F5 het probleem weer op.

Tracker staat aan in preferences en de Responsive design functionaliteit staat op Automatisch.
Het scherm waar ik op kijk is op dit moment 1440x900, voordat de iteratie #45 uitgerold werd had ik geen problemen hier.

IE11, Windows 8.1

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Mont2uk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 12:29
Hallo Ryceck, ik zit met hetzelfde probleem zo lijkt het.
Ik heb ook een post geopend, met een screenshot in overleg met Misha (hij volgt het probleem op).
Dus hou ook mijn post in de gaten als je op de hoogte wil blijven. :)
Ze zijn er in ieder geval mee bezig!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

@Mont2uk: ook IE11 / win 8.1?

Hopelijk lost de fix voor [firefox] scrollbalk in tracker op lage verticale resolutie dit ook op, maar het kan ook zijn dat er hier een specifiekere issue speelt...

Intentionally left blank

Verwijderd

IE11 / win8.1 zelfde probleem hier. Een refresh lost het op totdat je verder navigeert. Dan verdwijnt ie weer.

• Mont2uk
@crisp: Hoi Tino, nee ik zit op win 7 x64, volledig gepatcht. Ik zal eens kijken naar de fix voor Firefox, ik geef daar feedback over zodra ik meer weet.

Ok, dat is snel duidelijk: Het is een ander probleem. Bij mij verschijnt de tracker totaal niet, totdat ik F5 doe of het venster resize. Zie ook mijn post in het forum hier, er staat wat meer info en een screenshot. Misha was er ook al naar aan het kijken als het goed is.

[ Voor 47% gewijzigd door Mont2uk op 07-01-2014 14:59 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het blijkt een IE(11) issue te zijn; het blijft een incompetent stuk browser... :(

Intentionally left blank

• Mont2uk
@crisp: Eh ja, haha IE en websitedevelopment :s
In het verleden al zo vaak gebleken dat ze het net weer iets ander willen / moeten doen met IE..

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nou ja, workaround komt er aan iig :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp