Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videouitrusting Tweakers

Pagina: 1
Acties:

• sandervk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10-2022
Ik ben benieuwd naar wat Tweakers zelf gebuikt qua uitrusting om hun video's te filmen. Ik zie wel eens een DSLR in beeld staan en soms een videocamera voorbij komen.

Neem bijvoorbeeld deze video:
reviews: Huawei Ascend Mate 2: alles voor de accuduur
Er zitten een aantal mooie beelden in. Waaronder een een paar in moeilijke licht omstandigheden.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze vraag niet eerder is gekomen maar ik kan toch niks vinden op het forum. Vandaar de vraag.

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Volgens mij was het eerst een DSLR (Canon 60D?), maar nu is het een C100 of C300 (gok de eerste).

Voor de rest een Sennheiser zender+ontvanger. Niet zo spannend allemaal eigenlijk.

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

En daarbij (geloof ik) een Canon 24-105 f/4L IS objectief.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:56
Redacteuren zijn vaker te vinden in Geachte Redactie, dus ik verplaats het topic daar naartoe :)

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Voor de meeste opnames gebruiken wij inderdaad een Canon C100, heel af en toe nog iets met onze oude set (de Canon 60D). Daarbij hebben we natuurlijk een aantal lenzen, varierend van 24-105, tot 10-22 en Fish-Eye.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Interessant :).
Ik had deze uitrusting al pas geleden in jullie Studio 1337 gezien.
Maar hebben die Canon's ook de Magic Lantern-custom firmware?

[ Voor 51% gewijzigd door AW_Bos op 07-01-2014 22:22 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Neuh, eigenlijk nooit meegewerkt. Voor 60D was dat inderdaad wel handig maar zorgde het ook weer voor wat problemen. Maar op de C100 heb je 't niet nodig.
Pagina: 1