Toon posts:

Optical snel genoeg voor ut?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten of een optical muis snel genoeg is om te kunne detecteren of hij zich op een opervlakt bevind of niet. Ik het spel Unreal Tournament kun je namelijk een 360 grade sprong maken door je muis snel naar bijvoorbeeld rechts te schuiven, op te tillen en weer in het midde van je muispad te zette. Als een muis te langzaam is om dit waar te nemen kan de muis meteen bij het oppakken en het midde terug zette een 180 grade bocht naar rechts maken en direct 180 terug gaan. Kan ik met een optical muis wel de 360 grade sprong maken?

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Ja. Die dingen hebben een veel hogere resolutie dan een collega muis met bal (Ik merk zelf geen verschil, maarja.)

Moet je hem wel ff aan je USB hangen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Sensitivity hoog genoeg en een lichte acceleration, en ook in games werkt een optical dan top :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Werkt goed. Klaar :D

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05
maar dat truukje werkt dan niet toch?

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

ja met mijn mouseman weel kan het al dusmet een optical ook hij leest snelgenoeg

Verwijderd

Mijn normale cordless ball muis kan et ook duzz...
Pagina: 1