Games huren in Rotterdam?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• baardmans
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 09:52
Iemand ervaring met het huren van PC games in Rotterdam (PSX e.d. geen probleem, maar PC is andere koek)? Ben niet te beroerd om 100 piek te lappen voor een goeie titel, maar dan moet die wel langer houdbaar zijn dan twee avonden.

Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk

Verwijderd

Misschien de bibliotheek? Die in Schiedam heeft wel PC games (wel hele oude, overigens).

En anders kan je demo's downloaden. Of warez, maar dat gaan we hier niet aanmoedigen :P

• baardmans
  • Laatst online: 13-02 09:52
[b]Op donderdag 07 juni 2001 21:09
En anders kan je demo's downloaden. Of warez, maar dat gaan we hier niet aanmoedigen :P
Probleem met demo's is dat deze vaak maar 1 level bieden. Is niet genoeg om verslaafd te raken :7

Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Kun je voor 100 piek niet zo'n beetje alle PC titels kopen??

Bij ons kun je in de bibliotheek gewoon voor een knaak per week spellen lenen, alleen zijn deze meestal niet het nieuwste van het nieuwste... ik zag laatst voor het eerst red alert 2, en die is al een half jaar uit.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Voor de mensen die in het gat heemskerk wonen. Je kund spellen huren bij de videotheek..

goretjes... een ex-medewerker van die videotheek.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 11:36 schreef DeX het volgende:
Voor de mensen die in het gat heemskerk wonen. Je kund spellen huren bij de videotheek..

goretjes... een ex-medewerker van die videotheek.
Hee heemskerk ik zit in Beverwijk op het nova college
Pagina: 1