1e monitor word lijp als een een flash filmpje verschijnt

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:00
Ik kan het dus niet beter uitleggen behalve dat mijn eerste van 2 monitoren helemaal lijp gaat met strepen en flitsen zodra er op 1 van de 2 een flash filmpje vertoont word(alleen van youtube en vine), andere filmpjes gebeurt er niks.

en omdat ik het probleem niet helemaal snap kan ik er dus ook niet naar zoeken voor een oplossing, want "scherm doet lijp" komt niet veel uit.

Ik heb een 7980 Graka en draai W7, zelfs na opnieuw installeren blijft het probleem aanhouden, ik heb een hele reeks drivers geprobeerd maar alsnog haalt het niks uit.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zonder je probleem te (her)kennen lijkt 't me een probleem in je bekabeling en/of aansluitingen daarvan te zijn.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:04

Umbrah

The Incredible MapMan

Ga eens de standaard analyses uitvoeren: component voor component. Doet het probleem zich ook voor als alleen de andere monitor aangesloten is? Is het probleem ook aanwezig bij andere flash players? Komt het ook voor in andere grafische applicaties? Wat zijn de temperaturen van de videokaart? Blijft een furmark burn-in test stabiel EN er goed uit zien?

Dat soort dingetjes. En pics or it didn't happen.

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, een oplossing/workaround die ik heb gevonden is hardwareversnelling uit te schakelen. In mijn geval is dat in mn browswer google chrome, maa raangezien flash hetzelfde werkt in verschillende browsers zou het ook bij IE, FF etc moeten werken lijkt me.
Dit doe je in chrome door
1. Instellingen
2. Geavanceerde instellingen weergeven...(helemaal onderaan)
3. Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar (Onder het op 1 na onderste kopje)

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-02 11:22
Wat is een 7980?

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:00
TheK1ng schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:56:
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, een oplossing/workaround die ik heb gevonden is hardwareversnelling uit te schakelen. In mijn geval is dat in mn browswer google chrome, maa raangezien flash hetzelfde werkt in verschillende browsers zou het ook bij IE, FF etc moeten werken lijkt me.
Dit doe je in chrome door
1. Instellingen
2. Geavanceerde instellingen weergeven...(helemaal onderaan)
3. Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar (Onder het op 1 na onderste kopje)
ik ga eerst even hardwareversnelling uitzetten kijken wat er dan gebeurt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik denk dat je nog veel meer kunt doen...

Zie ook:
Het algemeen beleid
Een goede topicstart: De Quickstart

Om je topic zo veel mogelijk kans te geven bij de gebruikers die je zouden kunnen helpen is gebleken dat je je het best kan houden aan de volgende checklist. Er wordt aan deze checklist ook wel gerefereerd als de quickstart.

Houd je bij het openen van een topic altijd aan deze quickstart. Het is niet alleen makkelijk voor jezelf om hem erbij te houden, maar je kunt er ook simpelweg allerlei ergernissen mee voorkomen en een hoop van jouw tijd en die van je medegebruikers besparen.

Zorg dat je bekend bent met het Algemeen Beleid.
Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat je probleem is.
Dus bijvoorbeeld niet "[Windows] Profielprobleem" maar "[Vista] Profielwijzigingen worden niet opgeslagen".

Afhankelijk van het subforum waar je je vraag wil stellen kan een zogeheten tag ("Vista" in het hierboven genoemde voorbeeld) wenselijk zijn. Controleer dit even in de huidige lijst met topics en in de plaatselijke beleidstopics.

Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.

Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.

Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
Plaats je vraag in één topic in één forum.
Zogenaamd "crossposten" is niet gewenst. Als je er niet zeker van bent of je op de goede plaats je topic opent, neem dan contact op met een moderator.
Je geeft hier geen specificaties, je maakt in het geheel niet duidelijk waarom je denkt dat dit een hardwareprobleem is (en dus in Harde Waren thuishoort), je hebt voorzover we kunnen lezen zelf niets opgezocht of geprobeerd. Het is om leip van te worden...

Dicht wegens te weinig inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.