Toon posts:

KRRRRRENG van een kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kast geeft mij delaatste tijd hoe langer hoe meer onzin. Het is een goedkope miditower kast van comptechworld met een 300 watt voeding. Ik heb een K7M Athlon systeem, en ik heb gewoon all gebruikelijke hardware, maar mijn punt is: Hij start vaak niet op. Ik moet dan de stroom van de voeding afhalen (voor ongeveer 5 minuten) en daarna start hij weer gewoon goed op. Stroom valt niet zomaar uit, gewoon dit probleempje. het is een schoonheidsfoutje, maar toch zou ik graag willen weten wat het is. Gewoon een genaaide voeding of iets anders?

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12
in ieder geval terugbrengen!

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

je zou denken dat er iets in de beveiliging gaat in je voeding...kijk 'm ff na, of laat 'm ff na kijken...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, die schat van een kast is 1,5 jaar oud... De garantie zit er dus al zo hard niet meer op. Ik heb geen zin om een nieuwe te kopen... Dus misschien alleen een andere voeding? Of er gewoon mee leren leven?

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 19:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ik zou eerst es ff naar de winkel gaan... sommigen doen niet zo moeilijk over voedinkjes vervangen ofzo (want das het probleem), anders misschien met korting...

een nieuwe kast is vast niet nodig... alleen een voeding...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ