Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke kiezen uit deze 3!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allemaal,

Ik ben al een aantal dagen opzoek naar de juiste vervolg laptop die ik wil gaan kopen. Ik bezit nu over een laptop met een i3 processor en 4GB werkgeheugen en een wat matig videokaartje en wil daarom toch voor een wat duurdere/betere prestatie gerichte laptop gaan.

M'n budget is max 800,- euro's en ik kwam uit op de volgende 3 laptop's maar kan zelf moeilijk kiezen. Ik gebruik de laptop toch wel dagelijks zeker 4 uur, en hij wordt daarbij ook veel verplaatst dus hij mag niet te zwaar zijn. Ook wil ik er naast de normale taken gewoon goede games op kunnen spelen met mooie graphics en zonder 'lag', ook filmpjes/foto's bewerken moet geen probleem zijn voor de laptop.

De selectie die ik al gemaakt had bestaat uit de volgende laptops:
Asus N56VB-S4061H
Toshiba Satellite L50-A-1DF
Asus R505CB-XX454H

Laatst genoemde ga ik vooral voor het feit dat de laptop mooi dun is en het design me erg aanstaat ten opzichte van de andere laptops.

Mijn vraag hierbij, voor welke van de 3 zouden jullie persoonlijk gaan?

Alvast bedankt voor de reactie :*)

Verwijderd

pricewatch: Asus N56VB-S4061H

Ik zou voor deze gaan. Goede ervaringen met Asus, plus dat deze een goed scherm heeft en mooie hardware.

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
^ Eens. Biedt de beste hardware en het beste scherm (1080p vs. 768p). Dat merk je goed, je kunt zo een stuk productiever zijn doordat er meer op het scherm past, en de beeldkwaliteit is ook een stuk beter.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Full-HD tegenover 1366x768 is een wereld van verschil. 768 pixels hoog werkt voor geen meter.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is vrij duidelijk dus, ik heb hier de laptops mooi naast elkaar staan, de Toshiba heeft dus als ikhet goed begrijp wel een betere/nieuwere processor? Maar dit zal niet te merken zijn neem ik aan?

Verwijderd

Je hebt de pricewatch: Asus N56VB-S4016H in je onderste vergelijking staan en pricewatch: Asus N56VB-S4061H in je eerste topic. Zit 100 Euro verschil tussen die 2 en wat ik zo zie zijn alleen de hdd anders. Ik zou voor de pricewatch: Asus N56VB-S4061H gaan en de standaard hdd vervangen door een pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB .

Je gaat veel meer snelheid winnen door een ssd te plaatsen, dan voor de Toshiba te gaan vanwege de processor.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die CPU ga je niets van merken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:52:
Je hebt de pricewatch: Asus N56VB-S4016H in je onderste vergelijking staan en pricewatch: Asus N56VB-S4061H in je eerste topic. Zit 100 Euro verschil tussen die 2 en wat ik zo zie zijn alleen de hdd anders. Ik zou voor de pricewatch: Asus N56VB-S4061H gaan en de standaard hdd vervangen door een pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB .

Je gaat veel meer snelheid winnen door een ssd te plaatsen, dan voor de Toshiba te gaan vanwege de processor.
Scherp, had ik zelf nog niet gezien. :P
Mijn bedoeling is inderdaad ook om de HDD te vervangen voor een SDD voor de snelheid. Bedankt voor de reacties, dan wordt dit hem _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Laptop vandaag ontvangen en ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben en ik iedereen deze, tot zover ik hem nu ervaren heb, kan aanraden. Super snel, beeldscherm uitermate scherp en het design mag er zekerste weten ook zijn. Vooral het geluid van Bang & Olufsen is kraakhelder! (serieus te overwegen of ik hem nog wel op me audio setje moet aansluiten :9 ).

Bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1