Toon posts:

Game pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om een game pc te gaan kopen alleen ik heb er totaal geen verstand van..
ik ben al bij een aantal winkels langs geweest waar ik op 1100+ uitkom. ik kreeg bij hun een beetje het gevoel alsof ze me iets teveel probeerde aan te smeren, dus ik dacht laat ik het hier vragen.
ik ben op zoek naar een game pc die spellen zoals battlefield en call of duty aankan. mijn budget zit rond de 800 ( mag wel iets meer zijn), scherm, muis en toetsenbord heb ik zelf al. Ik denk dat ik het hier wel mee haal. Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen dus als jullie me een beetje opweg kunnen helpen graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
battlefield 4, alle CoD's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ronde de 800 euro (mag iets meer)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.

niks.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)

zolang ik maar de bovenstaande spellen goed kan spelen.

Ga je overklokken?

waarschijnlijk wel.

:)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 19:32 ]

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-03 16:04
Geen verstand van samenstellingen van PCs is natuurlijk te begrijpen. Dat mensen anno 2014 niet kunnen zoeken op het internet of dit forum echter niet. Er staan genoeg PCs in ditzelfde subforum en anders is er de Best Buy Guide op de hoofdpagina nog.

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06-2025
Welke BF/CoD? :P Lees eerst het DAA beleid eens en de recente topics/BBG's, dan kom je waarschijnlijk al een heel eind voor je build.

Verwijderd

Topicstarter
Allovich schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:18:
Welke BF/CoD? :P Lees eerst het DAA beleid eens en de recente topics/BBG's, dan kom je waarschijnlijk al een heel eind voor je build.
battlefield 4 en heel de CoD collectie wel, ik zal eens kijken bedankt!

• Robbedem
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03-2025
Welk scherm heb je momenteel? voornamelijk de resolutie is van belang.