Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-11 16:37
Hallo

Ik ben opzoek naar een tablet die zowel voor dagelijks gebruik als een paar spelletjes gebruikt gaat worden.
Mijn wensen:
Lekker snel :)
Genoeg opslagruimte
Moet een paar spelletjes aankunnen o.a de commander app van battlefield, als the division en watch dogs de apps daarvan.

Als dit niet lukt voor deze prijs laat het even weten want het duurt nog wel eventjes voordat ik er 1 ga kopen dus ik kan mijn budget misschien een klein beetje rekken maar niet veel. Als jullie meer info nodig hebben laat het ook even weten :)

Heb zelf niet veel verstand van tablets etc dus alle tips zijn welkom

alvast bedankt :D

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat heb je zelf gevonden aan modellen in je zoektocht? beetje inzet kan geen kwaad want GoT is geen vraagdump

39

• marijn13
Sorry helemaal vergeten, mijn excuses

Ik had deze nexus gevonden, volgens de reviews best goed:
pricewatch: Asus Nexus 7 32GB Zwart

Heb ook deze Trekstor heb hierover niet echt veel gevonden:
pricewatch: TrekStor Volks-Tablet Zwart

En deze yarvik heeft wel hoge resolutie scherm
pricewatch: Yarvik Noble (TAB09-410) Wit

• marijn13
pricewatch: IconBit Nettab Matrix Ultra Zwart heb er hier nog 1 gevonden is een stuk goedkoper en heeft goede specs. Iemand tips?

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
marijn13 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:53:
Sorry helemaal vergeten, mijn excuses

Ik had deze nexus gevonden, volgens de reviews best goed:
pricewatch: Asus Nexus 7 32GB Zwart

Heb ook deze Trekstor heb hierover niet echt veel gevonden:
pricewatch: TrekStor Volks-Tablet Zwart

En deze yarvik heeft wel hoge resolutie scherm
pricewatch: Yarvik Noble (TAB09-410) Wit
Ik heb de yarvik (pricewatch: Yarvik Noble (TAB09-410) Wit) perfecte tablet alleen LET OP de wifi is zo bager dat je ongeveer 3-4 meter van je router redelijk bereikt hebt daarna is het onbruikbaar of heb je geen ontvangst dus als je gewoon op de bank gebruik zoals mij naast me routertje is ie perfect

const { signature } = await fetchProfile()

• marijn13
moijamie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:40:
[...]

Ik heb de yarvik (pricewatch: Yarvik Noble (TAB09-410) Wit) perfecte tablet alleen LET OP de wifi is zo bager dat je ongeveer 3-4 meter van je router redelijk bereikt hebt daarna is het onbruikbaar of heb je geen ontvangst dus als je gewoon op de bank gebruik zoals mij naast me routertje is ie perfect
Bedankt voor de tip! Dan is ie voor mij niet zo goed dat ik meer dan 3-4 van mijn vandaan ga. Nog andere aanraders?

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

moijamie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:40:
[...]

Is de wifi van yarvik niet te verbeteren door een software of bios update? Ik had zoiets gelezen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:28
Maybe een 2de hands iPad3 ?

• marijn13
janvanduschoten schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:05:
Ik verplaats dit topic naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)
bedankt :)
Ben niet zo fan van Ipad. En ik vind persoonlijk android fijner werken. Wel bedankt voor de tip!
Salvatron schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 02:20:
[...]

Is de wifi van yarvik niet te verbeteren door een software of bios update? Ik had zoiets gelezen.
Net nog even gezocht maar niet echt iets gevonden :|. Als iemand anders hier wel wat over heeft gevonden hoor ik het graag.

Ik had wat reviews gelezen van de nexus 7 2013 (ook die van tweakers zelf) en de meeste zeggen dat dit de beste tablet voor dat geld is.

Komen er dit jaar nog nieuwe tablets die het wachten waard zijn? Als het zo is hoor ik het graag :)

Nog een keer bedankt voor alle reacties!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Opzich is de Nexus 7 een hele goede keus. Als je per se een groter scherm wil kun je de pricewatch: Asus Memo Pad 10 16GB Grijs overwegen.

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Salvatron schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 02:20:
[...]

Heb er een heletijd naar gegoogled maar niks gevonden also jij min en linkje zo kunnen sturen daarvan zo echt tof zijn :)

const { signature } = await fetchProfile()

• marijn13
http://forum.yarvik.com/f...iscussion/17678-tab09-410 heb hier nog over de yarvik gevonden dat je van de 8gb maar 1 kan gebruiken.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

moijamie schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 02:35:
[...]

Heb er een heletijd naar gegoogled maar niks gevonden also jij min en linkje zo kunnen sturen daarvan zo echt tof zijn :)
Ik heb daar geen link van, ik dacht dat ik er op kieskeurig iets over gelezen had, maar welke yarvik modellen weet ik ook niet.

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
die yarvik is veruit de beste optie.
voordat je een betere tablet hebt gevonden ben je al snel 200e meer kwijt en voor die meerprijs kan je het hele huis volhangen met routers/accespoints.

reageert vlot, prima scherm, prima accuduur. goed hoesje erom, tablet heeft niet de meest luxe/prettige behuizing.

Nukezone FTW

• Powrskin
  • Niet online
marijn13 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 08:02:
http://forum.yarvik.com/f...iscussion/17678-tab09-410 heb hier nog over de yarvik gevonden dat je van de 8gb maar 1 kan gebruiken.
dat is onzin. hoeveel het wel is kan ik zo niet snel checken heb zelf niet zo'n laptop bekenden wel.
en als je meer ruimte nodig hebt, voor films etc hang je er een externe hdd aan of koop je een vlotte sd kaart voor weinig.

pricewatch: Verbatim SDHC Class 10 UHS-I 16GB

heb er wel een tijdje mee gespeelt vandaar dat ik het een prima ding vond. Uiteraard is het niet geschikt voor de meest veeleisende 3d games (daar heb je een pc voor), door de hoge resolutie en de tegra3 quadcore. hiervoor wil je toch minimaal tegra4 of beter hebben. (2x zo duur of meer)

Nukezone FTW

• marijn13
Powrskin schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:29:
[...]

dat is onzin. hoeveel het wel is kan ik zo niet snel checken heb zelf niet zo'n laptop bekenden wel.
en als je meer ruimte nodig hebt, voor films etc hang je er een externe hdd aan of koop je een vlotte sd kaart voor weinig.

pricewatch: Verbatim SDHC Class 10 UHS-I 16GB

heb er wel een tijdje mee gespeelt vandaar dat ik het een prima ding vond. Uiteraard is het niet geschikt voor de meest veeleisende 3d games (daar heb je een pc voor), door de hoge resolutie en de tegra3 quadcore. hiervoor wil je toch minimaal tegra4 of beter hebben. (2x zo duur of meer)
De nexus 7 2013 die heeft toch ook goede specs en is niet 2x zo duur. Is dan toch de nexus de beste optie voor mij?

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
marijn13 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:51:
[...]

De nexus 7 2013 die heeft toch ook goede specs en is niet 2x zo duur. Is dan toch de nexus de beste optie voor mij?
Daar ben ik het helemaal mee eens.
De specs van de Nexus 7 zijn naar mijn mening ook nog een stuk beter. Denk aan de snelle Qualcomm soc en een full hd scherm met uitstekende eigenschappen (contrast, helderheid). Ook de komende anderhalf jaar als eerste nieuwe android versies.

[ Voor 30% gewijzigd door Jornv op 11-01-2014 13:35 ]

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Als die yarvik geen goede wifi heeft houdt het snel op lijkt me. Mij lijken de nexus 7 en de asus memopad HD7 allebei goede keuzes.

• marijn13
Dan ga ik nog even lang de mediamarkt of bcc. Of ik wacht even totdat er een btw actie bij de mediamarkt is

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:28
marijn13 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:09:
Dan ga ik nog even lang de mediamarkt of bcc. Of ik wacht even totdat er een btw actie bij de mediamarkt is
Die is van 29 Jan t/m 2 Febr. !!! ;)

• marijn13
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:00:
[...]

Die is van 29 Jan t/m 2 Febr. !!! ;)
Bedankt!

• Powrskin
  • Niet online
Salvatron schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:05:
Als die yarvik geen goede wifi heeft houdt het snel op lijkt me. Mij lijken de nexus 7 en de asus memopad HD7 allebei goede keuzes.
mjah zal wel maar ik heb het niet gemerkt in elk geval.
nexus 7 is nog wel een goede keus, maar is ook veel kleiner.
lijkt me de eerste keus die je maakt, 10"of groter of juist kleiner...

productreview: Asus Nexus 7 32GB WiFi (2013) Zwart review door Bigg Balls

[ Voor 16% gewijzigd door Powrskin op 11-01-2014 21:57 ]

Nukezone FTW

• marijn13
Powrskin schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:56:
[...]

mjah zal wel maar ik heb het niet gemerkt in elk geval.
nexus 7 is nog wel een goede keus, maar is ook veel kleiner.
lijkt me de eerste keus die je maakt, 10"of groter of juist kleiner...

productreview: Asus Nexus 7 32GB WiFi (2013) Zwart review door Bigg Balls
Daarom ga ik ook nog even naar de mediamarkt ofzo. Om te kijken hoe groot/klein die is :)

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
Nexus 7 sws
Pagina: 1