Hallo iedereen!
Na zo'n 5,5 jaar wordt het weer tijd voor een nieuwe pc, die ik nu heb wordt toch wel erg langzaam en maakt enorm veel lawaai. Tijd voor een nieuwe dus.
Ik wil er gewoon een beetje mee internetten, downloaden, enzovoort. Misschien gamen, maar ik kan later alsnog altijd een videokaart toevoegen.
Ik zat te denken aan 400-600 euro, liever aan de goedkope kant.
Het moet een stille kast worden, want die ik nu heb is niet uit te houden
Overklokken staat niet per se op het programma, ik denk dat het met dit budget prima moet zijn zo.
Dat is wat ik samen met een vriend heb samengesteld.
Ik heb persoonlijk liever dat het nog wat goedkoper uit zou vallen, en dus hoop ik dat iemand hier me ermee kan helpen.
Ik heb twijfels over:
-de behuizing (mag goedkoper)
Verder of ik nog betere mogelijkheden heb, of goedkopere die niet/weinig op kwaliteit inleveren.
Ook zou ik het makkelijk vinden als er nog een beetje budget overblijft voor het in elkaar laten zetten van de pc.
Ik wil er de komende jaren weer mee vooruit kunnen
Alvast bedankt voor de hulp!
Na zo'n 5,5 jaar wordt het weer tijd voor een nieuwe pc, die ik nu heb wordt toch wel erg langzaam en maakt enorm veel lawaai. Tijd voor een nieuwe dus.
Ik wil er gewoon een beetje mee internetten, downloaden, enzovoort. Misschien gamen, maar ik kan later alsnog altijd een videokaart toevoegen.
Ik zat te denken aan 400-600 euro, liever aan de goedkope kant.
Het moet een stille kast worden, want die ik nu heb is niet uit te houden
Overklokken staat niet per se op het programma, ik denk dat het met dit budget prima moet zijn zo.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-6800K Boxed | € 121,10 | € 121,10 |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 52,19 | € 52,19 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 49,14 | € 49,14 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 75,50 | € 75,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 536,77 | |
Dat is wat ik samen met een vriend heb samengesteld.
Ik heb persoonlijk liever dat het nog wat goedkoper uit zou vallen, en dus hoop ik dat iemand hier me ermee kan helpen.
Ik heb twijfels over:
-de behuizing (mag goedkoper)
Verder of ik nog betere mogelijkheden heb, of goedkopere die niet/weinig op kwaliteit inleveren.
Ook zou ik het makkelijk vinden als er nog een beetje budget overblijft voor het in elkaar laten zetten van de pc.
Ik wil er de komende jaren weer mee vooruit kunnen
Alvast bedankt voor de hulp!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 13:04 ]