[4s] Sleep Cycle oplader vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Topicstarter
Halo @ all

Aangezien ik Sleep Cycle aan het proberen ben, twijfelend over het nut ervan (maar ja, ik ben een rijke uitkeringsgerechtige :) ).

Dat was uiteraard niet waarom ik dit topic maak,...
Wat wel:

Soms wordt mijn iPhone oplader vrij warm wanneer het lang in het stopcontact heeft gezeten, dus mijn vraag:

Oplader 's nachts in het contact laden zitten voor laden van de iPhone, kan dit dan ook "ontploffen"?
Ik heb verhalen gehoord dat wanneer je te lang laadt, de oplader kan ontploffen/ kaput gehen.

Moet ik hiervoor waakzaam zijn?
Dus wat voor nadelen heeft dit?

Daarnaast een beetje off-topic:
Bestaat er een module (of iets) waarmee je via je oplaadslot je GBruimte kan uitbereiden?
Dus een een soort splitter op je oplaadpunt-ingang-dinges waarbij je 1 cardreader hebt en 1`slot om je eiPhone te laden...

Oja: ik zag zo snel niet een FAQ waarbij mijn wellicht interessante vragen kan voorleggen :)

Groetjes

Thomas

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
ChevyVanDude schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:12:
Oplader 's nachts in het contact laden zitten voor laden van de iPhone, kan dit dan ook "ontploffen"?
Ik heb verhalen gehoord dat wanneer je te lang laadt, de oplader kan ontploffen/ kaput gehen.

Moet ik hiervoor waakzaam zijn?
Dus wat voor nadelen heeft dit?
Helemaal zeker ben ik niet, maar de verhalen die ik hier over gelezen / gehoord heb gaan meestal over combinaties met niet originele opladers.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Topicstarter
Hmm, ik raak dat spul liever niet aan. Ik heb ook een officiele oplader. Maar ik wil niet geflambojeert worden als ik in bed lig :)

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 17:43

4bit

Onward, to futility!

In tegenstelling wat sleep cycle ook zegt, je moet de iphone helemaal niet aan de oplader hebben terwijl je slaapt en sleep cycle draait. Gewoon rekening houden dat er ruim 30% van je batterij af gaat tijdens de nacht (als je ongeveer 8 uren slaapt), althans bij de 5s. Bij de 4s is het misschien meer battery %.

[ Voor 11% gewijzigd door 4bit op 07-01-2014 11:44 ]

I'll do what I can, but expect very little.