Toon posts:

[b&w] Groei van wezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je wezen helemaal volwassen is want ik vind het wel errug lang duren.
Ik speel al een hele tijd en creature growth staat nog maar op 0.3 :(

Verwijderd

Doe je toch wat verkeerds...Veel beweging/eten etc groeit 'ie van (als het goed is....)

trouwens, is 0.3 niet krimpen?

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop het niet

Mijn wezen is nog maar 2 jaar. Mischien ligt het daaraan

Verwijderd

Mijn wezen was op een gegeven moment 50 ofzo, en nog pas 2 of 3x zo groot als voorheen.....duurt gewoon heel lang!

Verwijderd

argh.. dus die voorbeelden van een mega groot-overal-bovenuit-stekend beest is pas te halen als je HEEEEEEEEEEEEEEEEL lang hebt gespeeld???

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
eeeeeh, jah :r

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 22:49 schreef answer_man het volgende:
eeeeeh, jah :r
a r g h!!!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
je moet heeeeeeel veel geduld hebben :)

Verwijderd

dat valt best mee hoor..
Je moet hem in elk geval ALTIJD in zijn creature-pen laten slapen.
en fatness boven de 50% houden.
niet moeier laten worden dan 50% en ook zijn honger snel stillen.
Er zijn nog meer trucs, maar die weet ik ff niet meer. Mijn creature is 4 jaar oud, en hij is al behoorlijk groot.
(ben helaas de savegame kwijtgeraakt toen ik mijn nieuwe systeem ging bouwen.. :( :( )

Verwijderd

nog ff een tip:
als je wilt vergelijken hoe veel je creature is gegroeid, moet je een beetje op hem inzoomen, en hem dan in zijn pen laten lopen, (tempel), als hij er weer uit loopt "zie"je hem groeien.
suc6

Verwijderd

Stenen laten sjouwen schijnt ook te helpen...van de ene kant van het eiland naar de andere kant :)

Verwijderd

Moet je trouwens je wezen ook continu blijven trainen? Ik zat vandaag bijv m'n koe eens flinkt te laten zweten >:), strenth stond op 13%, maar een tijd later was het nog maar 7% :?

Hoe zit dat?

Verwijderd

ach de patch is uit, misschien dat het nu speelbaar is...
Pagina: 1