• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om erop te gamen (BF4, Metro + aankomende "next-gen" games). Ook zou ik er wel een beetje photoshop erop kunnen doen en dergelijke multimedia dingen.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget zit ongeveer rond de €1000 maar het liefst zou ik er natuurlijk onder willen blijven.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al 2x 500GB Seagate harde schijven en een Samsung Monitor Syncmaster 223BW + een 1080p TV..
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb dus eigenlijk een hele nieuwe PC nodig.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik zou het liefst toch AMD willen hebben omdat die redelijk wat goedkoper zijn dan Intel en Nvidia.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik heb geen bepaalde eisen/wensen behalve dan dat ik er de nieuwste games gemiddeld op med-high kan spelen
• Ga je overklokken?
Ik ben heel misschien van plan om te OC maar ben nog niet zeker.
Hier is wat ik heb samen gesteld.
Ik ben van plan om erop te gamen (BF4, Metro + aankomende "next-gen" games). Ook zou ik er wel een beetje photoshop erop kunnen doen en dergelijke multimedia dingen.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget zit ongeveer rond de €1000 maar het liefst zou ik er natuurlijk onder willen blijven.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al 2x 500GB Seagate harde schijven en een Samsung Monitor Syncmaster 223BW + een 1080p TV..
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb dus eigenlijk een hele nieuwe PC nodig.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik zou het liefst toch AMD willen hebben omdat die redelijk wat goedkoper zijn dan Intel en Nvidia.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik heb geen bepaalde eisen/wensen behalve dan dat ik er de nieuwste games gemiddeld op med-high kan spelen
• Ga je overklokken?
Ik ben heel misschien van plan om te OC maar ben nog niet zeker.
Hier is wat ik heb samen gesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 168,- | € 168,- |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX | € 185,- | € 185,- |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 TOXIC | € 290,94 | € 290,94 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | BitFenix Shadow | € 59,20 | € 59,20 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 26,50 | € 26,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 60GB | € 46,85 | € 46,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 968,34 | |