Toon posts:

Advies: welk pc geschikt voor fotobewerking met photoshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag advies over de aanschaf van een pc. Ik ben serieus bezig met fotografie en wil daarvoor graag een pc aanschaffen. Om foto's te bewerken wil ik photoshop gaan gebruiken. Verder is belangrijk dat de snelheid hoog is en veel geheugen opzit. Of is het verstandiger om te werken met een nas en moet je vooral op andere punten letten? Ik hoor graag wat de adviezen. Budget is 1000 euro

Indien men aanraadt om een apple aan te schaffen kan er wel met budget geschoven worden. Ik hoor dan ook graag welke pc van apple hiervoor het meest geschikt is.

Alvast bedankt! :*)

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-04 20:18
Gelieve even het DAA beleid door te nemen voor wat meer informatie, met name punten 3 en 4. Eventueel kun je als inspiratie even kijken naar een van de Best Buy Guides, waar hier en daar mogelijk al opties staan.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik denk dat deze het beste voor je doeleinden in de buurt komen.
reviews: Desktop Best Buy Guide: januari 2014

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel! Sorry het is de eerste keer dat ik een bericht plaats op de site, ik wist niet dat je eerst zelf een voorstel moest doen. Ik ga zelf speuren en zal een systeemcombinatie plaatsen, graag ontvang ik daar reacties op!