Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LAN-Party laptop Budget €650-800

Pagina: 1
Acties:

• Koos Ofzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11 12:15
Ik ben op zoek naar een laptop die ik makkelijk mee kan nemen naar LAN-party's. Het zou fijn zijn als hij de meeste games kan draaien, alhoewel ik echt niet verwacht dat hij Crysis 3 op Ultra-High kan afspelen.
Over het algemeen spelen we games zoals: Terraria, Minecraft, COD:MW3, L4D2, Just Cause 2 en vergelijkbare spellen.

Mijn budget is tussen de 650-800 euro. Laptops die ik telkens tegenkom als ik de topics hier afspeur zijn deze:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus N56VB-S4061H€ 793,95€ 793,95
1Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH)€ 770,10€ 770,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.564,05

De N56 is telkens een sterk terugkerende mogelijkheid, maar deze wordt al zo lang aangeraden dat ik mij afvraag of ik daar weer een paar jaar mee vooruit kan. Nog iets wat ik mij vaker afvraag is of deze laptops niet mogelijk 'te' zijn voor mijn toepassingen.

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen, en als ik iets vergeten te vermelden ben laat het mij weten!

Verwijderd

De nieuwste telg van de Asus N56 serie is de N56VV. Dan zou ik daarvoor gaan.

• Koos Ofzo
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:12:
De nieuwste telg van de Asus N56 serie is de N56VV. Dan zou ik daarvoor gaan.
Helaas is die nieuwste telg €883,05, en dat gaat mij toch net wat te ver, behalve als er echt argumenten zijn die hem vele malen beter maken dan andere mogelijkheden. (Er zit dus rek in mijn budget tot maximaal €900). In ieder geval bedankt voor de vermelding van de N56VV!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
De E531 wordt eigenlijk niet meer aangeraden, omdat de opvolger op de Lenovo website samen te stellen is voor beduidend minder geld dan de E531. Hier kun je hem zelf helemaal samenstellen en als ik jou was zou ik dan gaan voor i5, GT740M, 8GB RAM (pak dan 1 latje, zodat het later gemakkelijk naar 16GB kan), Full HD scherm, en dan de wifi upgrade en misschien nog accu upgrade als je hem veel mee wilt gaan nemen. Hier kun je dan zelf nog een SSD in gooien en dan heb je voor €800 een laptop met SSD. Ook kun je dan voor htezelfde geld de Asus N56 pakken, maar hier heb je dan nog geen SSD in. De Asus heeft een beter scherm, geluid en vind ik betere looks.

[ Voor 5% gewijzigd door lucash op 06-01-2014 15:32 ]

Verwijderd

Koos Ofzo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Helaas is die nieuwste telg €883,05, en dat gaat mij toch net wat te ver, behalve als er echt argumenten zijn die hem vele malen beter maken dan andere mogelijkheden. (Er zit dus rek in mijn budget tot maximaal €900). In ieder geval bedankt voor de vermelding van de N56VV!
877 http://www.redcoon.nl/B50...4069H_Laptops?refId=tweak

Met 750M Nvidia en FullHD.

• thomasmoors
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 20:28

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
lucash schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:31:
De E531 wordt eigenlijk niet meer aangeraden, omdat de opvolger op de Lenovo website samen te stellen is voor beduidend minder geld dan de E531. Hier kun je hem zelf helemaal samenstellen en als ik jou was zou ik dan gaan voor i5, GT740M, 8GB RAM (pak dan 1 latje, zodat het later gemakkelijk naar 16GB kan), Full HD scherm, en dan de wifi upgrade en misschien nog accu upgrade als je hem veel mee wilt gaan nemen. Hier kun je dan zelf nog een SSD in gooien en dan heb je voor €800 een laptop met SSD. Ook kun je dan voor htezelfde geld de Asus N56 pakken, maar hier heb je dan nog geen SSD in. De Asus heeft een beter scherm, geluid en vind ik betere looks.
Op de Lenovo is in de maand januari ook nog korting (7%) te krijgen met een code die ik in een andere topic gepost heb.

In topic: Laptop <600 e

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Koos Ofzo
Dat is inderdaad interessant, bedankt!
Ik heb nog nooit wat goeds gehoord over de bouwkwaliteit van de MSI, dus die valt voor mij eigenlijk meteen af, toch bedankt!
lucash schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:31:
Ik zou zelf inderdaad ook meer neigen naar de N56 dan de Lenovo vanwege de looks en het scherm, bedankt dat je er zo uitvoerig op in gaat!
@Lonestander: thanks voor de tip!

Jullie zorgen ervoor dat ik nog even flink moet gaan nadenken :P

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
De prijs die ik gaf voor de E540 was trouwens idd met de 7% korting. (vergeten te melden 8)7)
Pagina: 1