Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSoNick
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03-2024
Op de website van dell.nl is de XPS One 27 niet leverbaar.
In diverse topics op GOT heb ik gelezen dat uitwijken naar Duitsland een optie is.

Nu heb ik zojuist een chat gehad met dell.de sales maar daar krijg ik te horen dat het niet mogelijk is naar Nederland te verzenden.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04 19:59
Contact opnemen de Nederlandse Dell support of er eventueel toch een bestelling mogelijk is of hoe lang het gaat duren om een te leveren? Lijkt me een slechte zaak als ze een product niet binnen redelijke termijn kunnen/willen leveren.

Anders is het misschien ergens anders te koop, amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSoNick
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03-2024
Dell Nederland blijft volhouden dat ze niet kunnen leveren en er geen datum bekend is waarop dit gaat veranderen. Op Amazon staan er 2 (als ik het goed gezien heb) maar zijn VEEL te duur. Afwachten ben ik bang.

www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-12-2024
Als je een mooie all in one wil kan je ook kijken naar de HP Z1, die zijn manufacturer refurbished nog best betaalbaar op ebay en zijn als je het mij vraagt nog net wat mooier qua upgradebaarheid.
Je koop er een met een crap gpu (quadro k500m oid) en koopt dan los een gtx750/60/70/80m en je hebt een beest van een all in one pc voor minder dan 1600 dollar inclusief verzenden. Ook gewoon QHD ips.

[ Voor 4% gewijzigd door Flaat op 08-01-2014 13:16 ]