www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA
Contact opnemen de Nederlandse Dell support of er eventueel toch een bestelling mogelijk is of hoe lang het gaat duren om een te leveren? Lijkt me een slechte zaak als ze een product niet binnen redelijke termijn kunnen/willen leveren.
Anders is het misschien ergens anders te koop, amazon?
Anders is het misschien ergens anders te koop, amazon?
Dell Nederland blijft volhouden dat ze niet kunnen leveren en er geen datum bekend is waarop dit gaat veranderen. Op Amazon staan er 2 (als ik het goed gezien heb) maar zijn VEEL te duur. Afwachten ben ik bang.
www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA
Als je een mooie all in one wil kan je ook kijken naar de HP Z1, die zijn manufacturer refurbished nog best betaalbaar op ebay en zijn als je het mij vraagt nog net wat mooier qua upgradebaarheid.
Je koop er een met een crap gpu (quadro k500m oid) en koopt dan los een gtx750/60/70/80m en je hebt een beest van een all in one pc voor minder dan 1600 dollar inclusief verzenden. Ook gewoon QHD ips.
Je koop er een met een crap gpu (quadro k500m oid) en koopt dan los een gtx750/60/70/80m en je hebt een beest van een all in one pc voor minder dan 1600 dollar inclusief verzenden. Ook gewoon QHD ips.
[ Voor 4% gewijzigd door Flaat op 08-01-2014 13:16 ]