Ik heb op het moment problemen met het addresseren van objecten van twee objecten uit twee verschillende analytical workspaces, welk dezelfde naam hebben.
AW_1: Formula named FMLA.DATATEST "eq DATATEST"
AW_1: Text variable named DATATEST
AW_2: Formula named FMLA.DATATEST "eq DATATEST"
AW_2: Text variable named DATATEST
Nu wil ik FMLA.DATATEST addresseren, welk afkomstig dient te zijn uit AW_1 en andere keren uit AW_2. The methode die ik geprobeerd heb om dit te bereiken is:
AW_1!FMLA.DATATEST
en
AW_2!FMLA.DATATEST
Er wordt hiermee wel juist verwezen naar de formula, echter komt de data gewoon uit altijd de active analytical workspace en niet uit de aangegeven AW_1 of AW_2.
Is er een methode om dit toch voor elkaar te krijgen, zonder één van de analytical workspaces te detachen en attachen of de formula aan te passen met ook een prefix als THIS_AW!DATATEST?
AW_1: Formula named FMLA.DATATEST "eq DATATEST"
AW_1: Text variable named DATATEST
AW_2: Formula named FMLA.DATATEST "eq DATATEST"
AW_2: Text variable named DATATEST
Nu wil ik FMLA.DATATEST addresseren, welk afkomstig dient te zijn uit AW_1 en andere keren uit AW_2. The methode die ik geprobeerd heb om dit te bereiken is:
AW_1!FMLA.DATATEST
en
AW_2!FMLA.DATATEST
Er wordt hiermee wel juist verwezen naar de formula, echter komt de data gewoon uit altijd de active analytical workspace en niet uit de aangegeven AW_1 of AW_2.
Is er een methode om dit toch voor elkaar te krijgen, zonder één van de analytical workspaces te detachen en attachen of de formula aan te passen met ook een prefix als THIS_AW!DATATEST?