Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wachtwoord gevraagd: virus / Malware Tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Als ik rondsurf op tweakers krijg ik de melding verbinden met huisnetwerk Thuis.ecoline.nl
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2liedtv.jpg
Dit is alleen als ik op tweakers.net zit
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ik gebruik windows 7 > IE8

Groetjes

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Dat komt doordat het webicon van ErikCornelissen achter een wachtwoord staat..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
MaximusTG schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:40:
Dat komt doordat het webicon van ErikCornelissen achter een wachtwoord staat..
Dus dit betekend dan ook dat een kwaadwillende hiermee gekke dingen kan doen?
Even een gekke vraag want ik heb nog nooit meegemaakt dat dit gebeurt met een afbeelding.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nee, en dit is wel vaker gebeurt. Voornamelijk irritant en een goede reden om webicons te verbieden :P

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Topicstarter
Hooglander1 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:45:
Nee, en dit is wel vaker gebeurt. Voornamelijk irritant en een goede reden om webicons te verbieden :P
Owk goed om te horen dat er niks mis is :)
kan dit geblokeerd worden met b.v noscript?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was er niet een optie om webicons uit te zetten? Dat alleen lokaal (op Tweakers) gehoste icons worden weergegeven?

En in het geval van deze gebruiker is het wachten tot iemand met de juiste knopjes langskomt om de webicon te verwijderen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:07

watercoolertje

Untertitel

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:47:
[...]

Owk goed om te horen dat er niks mis is :)
kan dit geblokeerd worden met b.v noscript?
Lijkt me niet gezien dit niks met scripts te maken heeft...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen beveiligingsprobleem voor jou - en inderdaad iets dat aan jouw kant enkel kan worden opgelost door webicons uit te zetten in je http://gathering.tweakers.net/forum/preferences (of voor dat ene plaatje bijv. provisorisch door je hosts file aan te passen en dat hele domein te verwijzen naar 127.0.0.1).

Inderdaad een verkeerd geconfigureerde webserver (of hij was vergeten dat het icon daar was gehost). Ik heb het icon voorlopig verwijderd zodat het daar is opgelost.

offtopic:
Ik zet even een ? in de topictitel, antwoord is namelijk 'nee' ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1