• 321jurgen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb een nieuwe philips tv en nu wil ik via het netwerk films kijken. Dit gaat prima (wat beeld betreft) met mijn xmbc server op mijn computer maar er is een probleempje ik kan de audio niet transcoden naar stereo en dat is het enige wat hij ondersteund.
Ik heb ook serviio geprobeerd en die had hier wel een optie voor alleen kan die weer geen rar bestanden lezen en mist nog een heleboel andere opties.

Ik heb me helemaal rotgezocht naar addons ed maar ik kan niks vinden. Ik zou dan ook heel dankbaar zijn als iemand een oplossing heeft.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
DLNA is in dit opzicht heel beperkt. Je zou het met Twonky kunnen proberen, maar ik geef je er geen enkele garantie op. Waarom niet voor een paar tientjes een Raspberry Pi aanschaffen?

iRacing Profiel

• 321jurgen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb een AMP maar dat vindt ik toch niet zo fijn ik wil eigenlijk gewoon op mijn tv.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
321jurgen schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:30:
Ik heb een AMP maar dat vindt ik toch niet zo fijn ik wil eigenlijk gewoon op mijn tv.
De Pi gebruikt CEC, waardoor je dus ook de remote van je TV gebruikt wat heel prettig werkt. Het voelt alsof de Pi echt integreert met het toestel daardoor. DLNA is nog veel te veel in de kinderschoenen om als een echt goed werkende oplossing te functioneren voor alle content die je er tegenaan gooit.

iRacing Profiel

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
PS3 Media Server kan het wel, maar volgens mij wordt het wel een rotzooi om die naast XBMC te draaien. Je hebt geen downmix opties in je TV? Mijn TV heeft dat wel (Sony). Plex schijnt ook te kunnen transcoden.