Hoi iedereen.
Na wat problemen te hebben gehad met een laptop van MSI heb ik besloten om een desktop te gaan samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ten eerste is het van belang om goed hard te kunnen gaan gamen, denk hierbij aan WoW, BF4, GTA 5 en Crysis 3.
Verder zal ik programma's zoals Word en excel gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 770 proberen te blijven, of er moet iemand een goede reden hebben
.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een muis en headset.
Er moet dus nog een monitor ( 25 Inch, 1920*1080, 120 Hz ) en keyboard komen voor zo'n 300 - 350 €. Ik heb al een keyboard ( G710 PLUS MECHANICAL GAMING KEYBOARD) op het oog, maar over de monitor ben ik nog niet uit. Is er merkbaar verschil tussen 2 ms Vs 5 ms? Er blijft zo'n 150-200 over voor een monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb tot op heden altijd Intel en Nvidea gehad.
Hoe is AMD? Dit zou ik graag een keer willen proberen, mits er merkbaar verschil tussen 2 fabrikanten is.
Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit welke van deze 2 ik heb, zolang het maar de beste prijs / kwaliteit verhouding is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Wens: het liefst een ventilator die niet teveel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Na wat problemen te hebben gehad met een laptop van MSI heb ik besloten om een desktop te gaan samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ten eerste is het van belang om goed hard te kunnen gaan gamen, denk hierbij aan WoW, BF4, GTA 5 en Crysis 3.
Verder zal ik programma's zoals Word en excel gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 770 proberen te blijven, of er moet iemand een goede reden hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een muis en headset.
Er moet dus nog een monitor ( 25 Inch, 1920*1080, 120 Hz ) en keyboard komen voor zo'n 300 - 350 €. Ik heb al een keyboard ( G710 PLUS MECHANICAL GAMING KEYBOARD) op het oog, maar over de monitor ben ik nog niet uit. Is er merkbaar verschil tussen 2 ms Vs 5 ms? Er blijft zo'n 150-200 over voor een monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 168,- | € 168,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | MSI R9 270X GAMING 2G Battlefield 4 | € 177,30 | € 177,30 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,- | € 16,- |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 81,90 | € 81,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 746,95 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb tot op heden altijd Intel en Nvidea gehad.
Hoe is AMD? Dit zou ik graag een keer willen proberen, mits er merkbaar verschil tussen 2 fabrikanten is.
Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit welke van deze 2 ik heb, zolang het maar de beste prijs / kwaliteit verhouding is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Wens: het liefst een ventilator die niet teveel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.