De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 116 Laatste
Acties:
  • 267.981 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDevilOnLine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 22:54
ctrlaltdelbe schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:33:
[...]

Coke Zero, Zero Cafeïne is voor de echte ballers.
Hoe zat het ook alweer: Een programmeur is iemand die cafeïne en pizza omzet in code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Terug op mijn werk en de recruiters maar weer aan het werk gezet. Ik moet hier blijven werken tot halverwege volgend jaar. Ik heb gezegd ik blijf aan dit project werken tot April en daarna wil ik (meer) in Central London werken of ik zorg daar zelf wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:11

StM

Geef maar toe, wie zit er hier zo bij?

Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/3752/coffeeaddiction.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StM schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:13:

[afbeelding]
Zo, maar dan in bureaustoel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDevilOnLine
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:14:
[...]

Zo, maar dan in bureaustoel. :+
En dan ook nog Mountain Dew erbij ipv koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hete chocolademelk hier…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
Glas water voor mij :) Anders lig ik aan het eind van de dag weer met koppijn op de bank....

Al heb ik nu wel iets van: KOFFFIEEEEEE WAAR BEN JEEEEE!!!!

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 06-01-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

TheDevilOnLine schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:18:
[...]

En dan ook nog Mountain Dew erbij ipv koffie
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9wLnHzR.jpg

Zelfde ingrediënten maar goedkoper :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het momenteel bij water. Ben sinds 2 januari op dieet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:03:
Dieet? Joh, gewoon wat harder werken in 2014. Stress verbrand calorieën. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDevilOnLine
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:03:
Afvallen? Dat kan gewoon door bij de McDonalds te eten hoor[1]. Gewoon elke dag genoeg bewegen en wel nadenken over wat je eet.

[1] http://www.nu.nl/opmerkel...dagen-mcdonalds-eten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
GateKeaper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:21:
[...]

Kan hij nog harder werken?

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 17:02
_Moe_ schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Kan hij nog harder werken?
harder is moeilijk te zeggen... meer lijkt me niet echt mogelijk en bovendien hoogst ongezond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDevilOnLine schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Afvallen? Dat kan gewoon door bij de McDonalds te eten hoor\[1]. Gewoon elke dag genoeg bewegen en wel nadenken over wat je eet.

\[1] http://www.nu.nl/opmerkel...dagen-mcdonalds-eten.html
Ik hou het momenteel inderdaad bij gezonder eten en wat sporten. Ik probeer elke avond snel even te gaan lopen. Ben benieuwd naar het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

TheDevilOnLine schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Afvallen? Dat kan gewoon door bij de McDonalds te eten hoor\[1]. Gewoon elke dag genoeg bewegen en wel nadenken over wat je eet.

\[1] http://www.nu.nl/opmerkel...dagen-mcdonalds-eten.html
Kwam hem ook al tegen, op http://www.froot.nl/postt...-dagen-mcdonalds-18-kilo/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

GateKeaper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:21:
[...]

Ah, daar komt mijn gewichtsverlies dus vandaan ;)

Ben zelf ook op een "dieet", maar dan in de vorm van het schrappen van bepaalde zaken. We hebben brood en aardappelen uit onze maaltijden geschrapt (of iig erg beperkt). Men is er schijnbaar achter dat brood een soort verslaving is (wat goed kan kloppen omdat je met gemak een halve mik naar binnen kunt duwen). Brood (maar ook aardappelen, rijst, etc) schijnt daarnaast een echte dikmaker te zijn. Zonder actief te sporten de afgelopen weken is mijn gewicht met enkele kilo's afgenomen :)

Daarnaast helpt het ook als je genoegen neemt met 1 portie ipv te blijven eten tot je vol zit. Bij veel mensen werkt het "vol-signaal" niet helemaal goed (door bijvoorbeeld medicatie of andere zaken) of eet men te snel (het duurt even voor het signaal "verwerkt" is). :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
.Gertjan. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:39:
[...]

Ah, daar komt mijn gewichtsverlies dus vandaan ;)

Ben zelf ook op een "dieet", maar dan in de vorm van het schrappen van bepaalde zaken. We hebben brood en aardappelen uit onze maaltijden geschrapt (of iig erg beperkt). Men is er schijnbaar achter dat brood een soort verslaving is (wat goed kan kloppen omdat je met gemak een halve mik naar binnen kunt duwen). Brood (maar ook aardappelen, rijst, etc) schijnt daarnaast een echte dikmaker te zijn. Zonder actief te sporten de afgelopen weken is mijn gewicht met enkele kilo's afgenomen :)

Daarnaast helpt het ook als je genoegen neemt met 1 portie ipv te blijven eten tot je vol zit. Bij veel mensen werkt het "vol-signaal" niet helemaal goed (door bijvoorbeeld medicatie of andere zaken) of eet men te snel (het duurt even voor het signaal "verwerkt" is). :)
Hier ben ik de afgelopen 4 maanden 20kg mee kwijtgeraakt :)
Heb overigens maaltijden aangevuld met peulvruchten om toch enigszins wat koolhydraten binnen te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Kips schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:40:
[...]

Hier ben ik de afgelopen 4 maanden 20kg mee kwijtgeraakt :)
Heb overigens maaltijden aangevuld met peulvruchten om toch enigszins wat koolhydraten binnen te krijgen!
Als ik zo op de ingredienten kijk van de dagelijkse producten komen de koolhydraten toch wel binnen. In veel fruit zitten ook koolhydraten. Daarnaast ben ik een fan van rozijntjes, en die bevatten er ook genoeg.

Ik moet zeggen dat ik brood niet mis. Ik heb het overigens niet helemaal afgezworen omdat het op kantoor niet te doen is om brood te vermijden, maar daar ben ik wel geminderd. Waar vroeger een broodje en enkele boterhammen naar binnen gingen is het nu 1 broodje en een schaaltje yoghurt.

Mijn ontbijt is ook een schaaltje yoghurt met siroop of vers fruit (als ik tijd heb). Nu moet ik wel zeggen dat ik in het begin echt van maaltijd naar maaltijd aan het leven was, vlak voor de maaltijden had ik echt wel een hongerig gevoel. Gelukkig is dat weg :)

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
.Gertjan. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:45:
[...]

Als ik zo op de ingredienten kijk van de dagelijkse producten komen de koolhydraten toch wel binnen. In veel fruit zitten ook koolhydraten. Daarnaast ben ik een fan van rozijntjes, en die bevatten er ook genoeg.

Ik moet zeggen dat ik brood niet mis. Ik heb het overigens niet helemaal afgezworen omdat het op kantoor niet te doen is om brood te vermijden, maar daar ben ik wel geminderd. Waar vroeger een broodje en enkele boterhammen naar binnen gingen is het nu 1 broodje en een schaaltje yoghurt.

Mijn ontbijt is ook een schaaltje yoghurt met siroop of vers fruit (als ik tijd heb). Nu moet ik wel zeggen dat ik in het begin echt van maaltijd naar maaltijd aan het leven was, vlak voor de maaltijden had ik echt wel een hongerig gevoel. Gelukkig is dat weg :)
Ik had 'm iets strikter:
- Geen "snelle" koolhydraten (aardappels, brood, pasta, rijst)
- Geen fruit
- Geen zuivel

Ik ben sowieso geen broodfan, dus dat mis ik niet. Ik kook 's avonds een extra portie die de volgende dag mee gaat naar kantoor.
's Ochtends maak ik een shake met eiwit, linzen, spinazie, rauwe cacao en kaneel en daar red ik het prima mee tot de lunch!
Door dit dieet heb ik mijn bloedsuiker een stuk beter onder controle waardoor ik eigenlijk ook nooit echt een hongergevoel meer heb, behalve op de schransdagen (1 keer per week) waar je wel alles eet waar je zin in hebt (wat dus ook gelijk je bloedsuikerspiegel een beetje in war brengt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, brood schrappen zit er voor mij niet echt in. Ik probeer nu wel een pak minder te eten en meer fruit en groenten naar binnen te werken.

's Ochtends eet ik havermout (wat overigens niet te vreten is) of een beschuit met confituur. 's Middags ga ik voor een slaatje en 's avonds probeer ik het op 2 boterhammen te houden. Tijdens de dag eet ik wat groenten (een wortel, kerstomaatjes, komkommer, ...).

Overigens heb ik ook de cola vervangen door water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Wat ik wel lees is dat het brood vervangen wordt met iets waar gewoon veel minder calorieën in zit; schaaltje yoghurt ipv een paar boterhammen scheelt veel. Is het echt doordat je geen of minder brood eet (= koolhydraten), of gewoon door een caloriedeficiëntie?

En cola (= suiker) vervangen is sowieso een goeie. Een makkelijke 250 - 500 kcal / dag afhankelijk van hoeveel je drinkt, = 1/5e van de gemiddelde dagelijkse behoefte.

[ Voor 24% gewijzigd door YopY op 06-01-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:54:
Overigens heb ik ook de cola vervangen door water.
Dat is al een hele goede stap :) Door frisdranken uit mijn dieet te gooien heb ik in het verleden mijn gewicht redelijk stabiel gehouden. Daarnaast heb ik al jaren geen melk en suiker meer in mijn koffie, dat scheelt ook een sloot :)
YopY schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:56:
Wat ik wel lees is dat het brood vervangen wordt met iets waar gewoon veel minder calorieën in zit; schaaltje yoghurt ipv een paar boterhammen scheelt veel. Is het echt doordat je geen of minder brood eet (= koolhydraten), of gewoon door een caloriedeficiëntie?
Er schijnt ook iets te zijn met tarwe, dat is door de jaren heen kapot-"gefokt" waardoor er iets niet klopt met de voedingswaarde van brood. Daarom is spelt-brood ook in opkomst. Het kan goed kloppen dat een schaal yoghurt minder calorieen bevat, maar aan de andere kant vult het gewoon prima. Je bent snel geneigd meer te eten dan nodig.

Dit laatste is absoluut een probleem als je verzadigdheidsgevoel niet op orde is, je blijft dan eten. Vooral als je gezellig zit te tafelen bij de lunch, schuif je onbewust redelijk wat voer naar binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:54:
's Ochtends eet ik havermout (wat overigens niet te vreten is) of een beschuit met confituur.
Ik las frituur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Mwa, over de vulling van yoghurt ben ik het niet helemaal eens, tenminste niet gedurende lange tijd. Zelf doe ik wel eens de dag beginnen met kwark, da's iets steviger en vult dus iets beter. En bij mij vult het ook tot de lunch.

Over lunch gesproken, ik zal proberen de kleine porties te nemen vanaf nu, kijken hoe dat gaat. De 'grote' porties zit een halve kilo rijst bij ofzo, :/

En koffie zonder melk en suiker is zoals het hoort, :p. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt. Is overigens ook een stuk eenvoudiger... alhoewel je die zooi weer moet kopen als er iemand op visite komt :/

En beschuit met frituur? Gat in de markt imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:08
Ook lekker toch 's morgens vroeg :P

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:46

madpilot0

I ain't mad

Beschuitje bitterbal, lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

YopY schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:03:

En koffie zonder melk en suiker is zoals het hoort, :p. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt. Is overigens ook een stuk eenvoudiger... alhoewel je die zooi weer moet kopen als er iemand op visite komt :/
Mooi van die kleine kuipjes kopen voor de melk :) Die zijn eeuwig houdbaar.

Vroeger maakte ik nog wel eens de fout een pak koffiemelk te kopen, maar dat ging niet altijd goed. Heb een keer koffie geserveerd waarbij ik dacht dat de melk een beetje klonterde. Bleek later dat die melk zwaar bedorven was en was gaan klonteren en schimmelen :X Toen maar even gebeld met de gasten om ze mede te delen dat als ze ziek worden, dat hij mijn schuld is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik daarmee begin als ik genoeg vermagerd ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Gertjan. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:07:
[...]
Mooi van die kleine kuipjes kopen voor de melk :) Die zijn eeuwig houdbaar.
Zelfs de kuipjes zijn eindig :P Elk jaar met onze verjaardagen moeten we even controleren of ze nog goed zijn. Misschien maar eens zo'n pot met melkpoeder kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:11:
[...]

Zelfs de kuipjes zijn eindig :P Elk jaar met onze verjaardagen moeten we even controleren of ze nog goed zijn. Misschien maar eens zo'n pot met melkpoeder kopen...
Dan gaan mensen hem vanzelf zwart drinken. Die oplos-troep is niet te ketsen. Toen ik mijn koffie nog niet zwart dronk was vakantie een drama, dan ging er zo'n bus troep in de caravan mee... Blegh...

Inmiddels zijn gelukkig zowel de oplosmelk als de caravan verleden tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Goed om te zien dat er meer zijn die hun eetgewoontes in de gaten houden. Het beste wat je kunt doen is al het suikerwater vervangen door gewoon water.

Hier sinds een paar jaar al geen frisdranken meer. Drink alleen water, koffie en thee. Geen melk want die is hier niet zo te vertrouwen.

Zoals hierboven begin ik ook mn dag met havermout. Vooral lekker met vers fruit, noten of iets anders.

Voor lunch en avondeten groente met rijst. 2 keer vlees per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

's ochtends; Havermout of Brinta met melk en 2-3 schepjes suiker.

Koffie

's middags; 4 plakjes brood met vlees en/of pindakaas.

Koffie & water

's avonds; gewoon avondeten. Meestal aardappelen met groente en een stukje vlees. Andere keren nasi/bami of iets van kip siam ofzo.

Soms een blikje Blue Bastard (energy drink), soms een biertje, soms een cola'tje, maar ook vaak gewoon een flesje vitaminewater (van Lidl geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

TheNephilim schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:23:

Koffie

Koffie & water

's avonds; gewoon avondeten. Meestal aardappelen met groente en een stukje vlees. Andere keren nasi/bami of iets van kip siam ofzo.

Soms een blikje Blue Bastard (energy drink), soms een biertje, soms een cola'tje, maar ook vaak gewoon een flesje vitaminewater (van Lidl geloof ik).
Ochtend:
- Magere yoghurt met siroop of fruit (erg lekker met kersjes of bosbesjes) (soms een fruitshake, maar dat enkel als mijn hoofd er naar staat)
- Koffie

Middag:
- 1 broodje met kaas/kip/komkommer
- Schaaltje magere yoghurt met fruit (kant en klaar)
- Melk

Avond:
- Stukje vlees met een salade of een omelet met groenten en kaas
- Spa rood
- Soms een glaasje wijn

Verder leef ik vooral op koffie en spa rood :)

Verder gaan we zo nu en dan nog wel naar de friettent om een frietje te halen en lust ik absoluut een wijntje met een blokje kaas :9 Ik heb niet het idee dat ik dingen moet laten, meer het idee dat ik gewoon wat meer gestructureerd aan het eten ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Als je die gewoontes ziet, lijken we toch wel een beetje autistisch :D

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, ja misschien helpt het wel om te kunnen vertellen wat je eet :+ Overigens is het schema wat ik aangaf niet heilig, maar voor mij wel doorgaans de standaard. De laatste tijd was ik vooral 's avonds wat meer aan het snoepen (hartig uiteraard). Ach, ik ben niet heel dik ofzo, er mogen gerust een paar kilotjes af, maar het moet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:11

StM

Kerst en Oud&Nieuw zijn weer eens funest geweest voor mijn langzame trend naar beneden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, wtf :9
...you will always have the option to download 0 A.D. completely gratis, directly from the developers.
Gezien op http://play0ad.com/ :+

---

De feestdagen hebben mij ook geen goed gedaan. Ik verwacht vanzelf wel weer wat pondjes kwijt te raken zo in de loop van het jaar :o

Overigens wel lekker vakantie gehad, niet zoveel gegamed als ik gehoopt had, maar wel een weekendje weg geweest met m'n vriendin en een dagje Amsterdam voor een training van m'n vriendin geplakt. Die zit bij een soort van cheerleaders iets. Niet verkeerd, 32 dames die gedrild worden terwijl ik sta te kijken, met een pilsje in m'n hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Gratis is gewoon een Engels woord en het betekent hetzelfde als het Nederlandse gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

HuHu schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Gratis is gewoon een Engels woord en het betekent hetzelfde als het Nederlandse gratis.
Echt? :o Heb ik nooit geweten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
_Moe_ schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:29:
Dat klopt zeker. Ik 'woon' in een hotel dus heb keuze uit vele ontbijt mogelijkheden, maar ik neem toch elke dag hetzelfde, wat hopelijk ook gezondste is.
TheNephilim schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:23:

Koffie

Koffie & water

Maakt mij niet uit en wil niet vervelend naar je doen, maar ik zie daar toch aardig veel suiker overal inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ook in het Afrikaans, Deens, Duits, Indonesisch, Italiaans, Noors, Pools, Roemeens, Spaans en Zweeds is gratis gratis (en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Je zou haast zeggen dat het uit het Latijn komt :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterwouter2 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:44:
[...]

Dat klopt zeker. Ik 'woon' in een hotel dus heb keuze uit vele ontbijt mogelijkheden, maar ik neem toch elke dag hetzelfde, wat hopelijk ook gezondste is.

[...]
Dat hotelleven was ik na 3 weken toch behoorlijk beu. Toegeven, het ontbijt is best fijn maar niet echt gezond (ik kies niet voor havermout als ik ook voor koffiekoeken kan kiezen). Daarnaast werd ik gek van de hele avond op mijn hotelkamer te zitten. Nu hebben ze voor mij en wat collega's appartementen geregeld en daar ben ik wel echt tevreden van. Ben jij dat leven op hotel nog niet beu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

wouterwouter2 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:44:

[...]

Maakt mij niet uit en wil niet vervelend naar je doen, maar ik zie daar toch aardig veel suiker overal inzitten.
Valt wel mee toch, alleen 's ochtends met het ontbijt en 's avonds zou ik frisdrank drinken. Goed meer dingen waar vast een beetje suiker in zit, maar geen echte zoete bende verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:58:
[...]

Valt wel mee toch, alleen 's ochtends met het ontbijt en 's avonds zou ik frisdrank drinken. Goed meer dingen waar vast een beetje suiker in zit, maar geen echte zoete bende verder.
Blue Bastard dat is volgens mij wel een halve zak suiker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:53
Uiteraard allemaal al uitgebreid bekeken. HashLib is ook niet compatible met WP8 en is ook niet zomaar even te porten (veel te veel dependencies, is een vrij complexe lib). Ook mono doorgeplozen maar daar kom ik ook niet echt verder mee.

Uiteindelijk had ik HMAC zelf geïmplementeerd en SHA512 was ik al op 2/3e klaar mee, toen iemand ineens kwam met een Bouncy Castle port voor WP8, die wel werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:00:
[...]

10% suiker, in totaal 115 kcal. Coca-Cola bevat overigens meer suiker.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:00:
[...]

Daar hoor ik iedereen altijd over zeiken :p No offence overigens, maar dat hoor je van alle kanten. Een glas Cola bevat evenveel of zelfs meer suiker :+ Dat is alleen geaccepteerd zo lijkt het.

Maar, het valt dus wel mee met de suikers. 1 blikje of 1 glas frisdrank op een dag. Niet nodig misschien, maar ook weer niet het einde van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik eet bijna nooit brood omdat er geen bakkerij in de buurt is van waar ik woon en het brood in de Engelse supermarkt niet te eten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Daar hoor ik iedereen altijd over zeiken :p No offence overigens, maar dat hoor je van alle kanten. Een glas Cola bevat evenveel of zelfs meer suiker :+ Dat is alleen geaccepteerd zo lijkt het.

Maar, het valt dus wel mee met de suikers. 1 blikje of 1 glas frisdrank op een dag. Niet nodig misschien, maar ook weer niet het einde van de wereld.
Achja misschien is het ook de smaak. Het proeft al zoet :P
Maarja ik drink dat ook bijna alleen koffie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
De goede voornemens zijn weer begonnen?

Ik ga vanaf volgende week weer verder waar ik begin december mee gestopt ben :+
Dan is de laatste verjaardag voor het seizoen weer geweest ;)
Avalaxy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 02:33:
[...]
Doet me er ineens aan denken hoeveel mensen dit ijs:
[afbeelding]
Hertog Jan ijs noemen :')
Ik vind die hazelnoot erg lekker.
En dankzij dat ijs ben ik erachter gekomen dat mijn koelkast stuk was. Dus na kerst uit de vriezer (frituur) gegeten. ;(
Op 2 jan. een nieuwe besteld en op 3 jan ontvangen.
Ga ik boodschappen doen, gaat op een rustig stukje het toerental opeens voluit: motorstoring! :(
Dus morgen naar het autobedrijf.

Maar er is ook goed nieuws: Gisteren mijn verjaardag gevierd (nee, nog geen felicitaties ;) ) en blij gemaakt met Whiskey en Jopenbier. :) *D

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:51

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Waarom doen jullie zo gezond?
Voor mij:
door de week:
's ochtends: 4 boterhammen met divers beleg (meestal 1 zoet, 3 hartig)
's middags: 4 boterhammen met divers beleg (meestal 1 zoet, 3 hartig; verdeeld over 2 pauzes op school)
's avonds: wat de pot schaft (laatste tijd steeds meer Indisch/Indonesisch/Chinees/Japans eten (veel rijst), soms pasta, en soms ook wel Arabisch)
2 uur fietsen naar school en terug in totaal, maar in de winter niet.
's avonds soms nog wat pinda's of ander snoep.

weekend:
's ochtends: slaap
's middags: paar boterhammen (2 of 3?)
's avonds: wat de pot schaft
's nachts: nog een boterham
geen sport.

Maar verder ook GEEN frisdrank en beperkt snoepen (als in: chocola en noten, meer is er niet in huis, en het eerste zeer beperkt (dinsdag al op)).

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

:$ ik heb zojuist een mac gekocht :$
Zit al een tijdje te azen op mobile development en helaas kun je dan niet om de iPhones heen... Helaas betekent iOS development tevens het gebruik van een Mac (of dure dev studios of het gebruik van een html wrapper)... Dus maar even ergens een refurbished Mac Mini op de kop getikt...

Nu nog proberen dit stil te houden tegen klanten, aangezien ik nogal actief anti-apple ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Tjah, jij bent nog jong :+ Toen ik 19 (oid.) was, kon ik ook eten wat ik wilde :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01

Rhapsody

In Metal We Trust

F.West98 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:25:
Waarom doen jullie zo gezond?
Voor mij:
door de week:
's ochtends: 4 boterhammen met divers beleg (meestal 1 zoet, 3 hartig)
's middags: 4 boterhammen met divers beleg (meestal 1 zoet, 3 hartig; verdeeld over 2 pauzes op school)
's avonds: wat de pot schaft (laatste tijd steeds meer Indisch/Indonesisch/Chinees/Japans eten (veel rijst), soms pasta, en soms ook wel Arabisch)
's avonds soms nog wat pinda's of ander snoep.

weekend:
's ochtends: slaap
's middags: paar boterhammen (2 of 3?)
's avonds: wat de pot schaft
's nachts: nog een boterham
geen sport.

Maar verder ook GEEN frisdrank en beperkt snoepen (als in: chocola en noten, meer is er niet in huis, en het eerste zeer beperkt (dinsdag al op)).
Die twee uur fietsen op een dag helpt een hele hoop hoor.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

TheNephilim schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:26:
[...]

Tjah, jij bent nog jong :+ Toen ik 19 (oid.) was, kon ik ook eten wat ik wilde :o
Ah, de goede oude tijd als tiener :) Ik kon mijzelf ook helemaal laten gaan bij de grote gele M zonder aan te komen (werd altijd "de spriet" genoemd). Helaas nam mijn gewicht ook toe met de jaren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik met mijn huidige lifestyle moddervet wordt.
.Gertjan. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:26:
:$ ik heb zojuist een mac gekocht :$
Zit al een tijdje te azen op mobile development en helaas kun je dan niet om de iPhones heen... Helaas betekent iOS development tevens het gebruik van een Mac (of dure dev studios of het gebruik van een html wrapper)... Dus maar even ergens een refurbished Mac Mini op de kop getikt...

Nu nog proberen dit stil te houden tegen klanten, aangezien ik nogal actief anti-apple ben :+
Misschien ga je nu inzien dat Apple helemaal niet zo slecht is als je dacht. Op het werk zit ik ook de hele dag in Windows te werken, wat ik best aangenaam vind, maar ik heb prive ook een Macbook waar ik onderandere web- en mobile development op doe.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:29:
Misschien ga je nu inzien dat Apple helemaal niet zo slecht is als je dacht. Op het werk zit ik ook de hele dag in Windows te werken, wat ik best aangenaam vind, maar ik heb prive ook een Macbook waar ik onderandere web- en mobile development op doe.
Hahahahaha, nee! :+
Ik werk regelmatig op Macs, een aantal klanten zijn Mac-minded en toen ik in de grafische sector werkte heb ik ook geregeld met een Mac gewerkt (zelfs met Mac servers). Ik kan er gewoon niet aan wennen... Ik heb toen best wat zitten werken op een Mac (oa met InDesign), maar was toch altijd weer blij als ik weer achter mijn Windows machine mocht gaan zitten.

Het is niet slecht, maar mijn Windows workflow gaat er gewoon niet goed mee. Veel mensen gebruiken het met veel plezier, maar ik loop altijd ruzie te maken. Misschien een kwestie van gewenning, maar ik voel me redelijk retarded wanneer ik op een Mac moet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
alienfruit schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:14:
Ik eet bijna nooit brood omdat er geen bakkerij in de buurt is van waar ik woon en het brood in de Engelse supermarkt niet te eten is.
Gelukkig zit je in Engeland dan, waar je zo ongeveer om elke hoek wel een cafeetje hebt waar je een goed hartig ontbijt kunt krijgen (met weining suiker! :p). Heb je ook geen lunch nodig. Zou ik wel elke dag willen.

Re: Macs, ik heb net een nieuwe macbook besteld \o/. Voor m'n werk (software development) vind ik het ideaal, een OS dat gewoon werkt (itt Linux / Ubuntu die ik vaak binnen een uurtje stuk heb), met een fatsoenlijke CLI en hij gaat goed om met de beschikbare hardware.

En tegenwoordig past het topmodel MBP, inclusief retina display, 2.6 i7 quadcore, 16 GB geheugen, 512 GB SSD en apple care binnen het budget van 2500, zonder dat er nog aan gesleuteld moest worden (de mac die ik nu heb moest toentertijd met de hand nog een SSD en extra geheugen ingeschroefd worden, kwam dus iets boven het budget).

En nee, ben geen fanboy; heb hiernaast nog een linux workstation, thuis een windows pc, ik draag bij me een ipod touch en een HTC One, etc etc etc.

[ Voor 6% gewijzigd door YopY op 06-01-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDevilOnLine
Ik heb van mijn werk uit ook een MacBook Pro voor 'thuis', omdat je nou eenmaal een Apple product nodig hebt om voor andere Apple producten te kunnen ontwikkelen. Het eerste dat ik gedaan heb is Windows 7 er naast installeren en ik boot Mac OSX alleen maar als ik het echt nodig heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Als ik een iOS app wil maken moet ik toch ook aan de Mac. Helaas.
Xamarin is iets te duur :+ (maar zou wel heer-lijk zijn)

Maar nu eerst: MySQL EF wrapper fixen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb zowel Mac als Windows en ik kan met beide inmiddels aardig overweg. Een aantal dingen vind ik op Windows wel stukken beter geregeld zoals alt-tabben tussen meerdere vensters in dezelfde applicatie, en natuurlijk Powershell :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

_Moe_ schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:29:
Ik begin me nu wel af te vragen of hier allemaal zwaargewichten zitten, of juist anorexia-achtigen die geen grammetje willen aankomen.

Als ik mijn BMI bereken schijn ik ook overgewicht te hebben. Maareuhm, 80 kilo. Komop zeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

F.West98 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:44:
True, ik schrok mij de pleuris toen ik de prijzen zag. Iedereen is lyrisch over Xamarin, maar als je voor meerdere devices wilt publiceren loopt het aardig in de papieren... Ik wil gewoon eens wat experimenteren, heb een leuk idee, maar weet niet of het geld gaat opleveren. Beetje zonde om dan duizenden euro's te investeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

F.West98 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:44:

Maar nu eerst: MySQL EF wrapper fixen }:|
Of je gebruikt gewoon MSSQL? Ik zie niet in waarom je dat niet zou willen. Als het om de kosten gaat, volgens mij volstaat SQLExpress prima voor jouw doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GateKeaper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:47:
[...]

Ik begin me nu wel af te vragen of hier allemaal zwaargewichten zitten, of juist anorexia-achtigen die geen grammetje willen aankomen.

Als ik mijn BMI bereken schijn ik ook overgewicht te hebben. Maareuhm, 80 kilo. Komop zeg. 8)7
Goh, ik zou me zelf niet echt dik noemen maar er mag eigenlijk toch best 20kg af hoor. Ik heb het geluk dat ik relatief groot ben en het niet zo opvalt dat ik wat meer weeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

Jah, 25,2 BMI hier :+ Nouja 20-25 was goed toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

[...]

Ik ben 1.95 en woog 94 kilo. Ben redelijk flink gebouwd dus niet echt dikkig, maar toch beviel het mij niet helemaal. Inmiddels ben ik onder de 90 beland en heb het idee letterlijk beter in mijn vel te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

TheNephilim schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Jah, 25,2 BMI hier :+ Nouja 20-25 was goed toch? :p
18,5 tot 25 (staat eronder). ;)

Dus tjah... 25,2, is toch echt overgewicht! Je zou je moeten schamen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

GateKeaper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:52:
[...]

18,5 tot 25 (staat eronder). ;)

Dus tjah... 25,2, is toch echt overgewicht! Je zou je moeten schamen! 8)7
Geen wonder dat de zorg zo duur is. Als die mensen met overgewicht moeten extra premie betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
BMI zegt knap weinig omdat het uitgaat van een gemiddelde bouw; als je meer spieren hebt krijg je dus een hoge BMI (ook omdat spieren zwaarder / compacter zijn dan vet) en heb je er dus helemaal niets aan.

Je kunt beter naar een sportschool gaan en vragen om een meting. Vaak hebben ze wel een weegschaal die met electriciteit je vetgehalte e.d. proberen te meten. Als je nog preciezer wilt kun je een dompelbad nemen (volume meten), vetdikte meten met een knijper ding, of zelfs een scan laten nemen als je helemaal gek bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Alex) schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:44:
Ik heb zowel Mac als Windows en ik kan met beide inmiddels aardig overweg. Een aantal dingen vind ik op Windows wel stukken beter geregeld zoals alt-tabben tussen meerdere vensters in dezelfde applicatie, en natuurlijk Powershell :)
cmd-~

En je hebt een complete Unix terminal tot je beschikking.. fuck powershell :P

Maar goed.. smaken verschillen. Gebruik al heel mn leven Windows, maar tegenwoordig alleen nog op mn game-machine. Professioneel gezien zou ik er gewoon niet meer op kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

YopY schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:55:
BMI zegt knap weinig omdat het uitgaat van een gemiddelde bouw; als je meer spieren hebt krijg je dus een hoge BMI (ook omdat spieren zwaarder / compacter zijn dan vet) en heb je er dus helemaal niets aan.
Ik ken maar weinig gespierde ICT-ers ;) En die hangen hier vast ook niet in de coffee corner rond ;)
Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:56:
[...]

cmd-~

Gaaf, dan heb je een heel duur linux systeem. Kun je beter een rapsbery pi nemen ;) voor de prijs van 1 mac koop je een hele krat vol met pi's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

.Gertjan. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:58:
[...]

Gaaf, dan heb je een heel duur linux systeem. Kun je beter een rapsbery pi nemen ;) voor de prijs van 1 mac koop je een hele krat vol met pi's :+
Gelukkig is een OS meer dan alleen een shell-omgeving :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt beter naar een sportschool gaan en vragen om een meting. Vaak hebben ze wel een weegschaal die met electriciteit je vetgehalte e.d. proberen te meten. Als je nog preciezer wilt kun je een dompelbad nemen (volume meten), vetdikte meten met een knijper ding, of zelfs een scan laten nemen als je helemaal gek bent.
Laten we het er dan op houden dat ik gewoon atletisch gebouwd ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:56:
[...]

cmd-~

Strings heen en weer gooien tussen programma's voelt voor mij best wel hackish aan, als je complete object graphs gewend bent. Weinig fijner dan een compleet .NET-object te kunnen gebruiken:

$webSite = Get-SPWeb http://mijn-sharepointhost/sites/it/collab
$webSite.Title = "Hallo " + $webSite.Title;
$webSite.Description = "Groetjes van Powershell";
$webSite.Update();
Maar goed.. smaken verschillen. Gebruik al heel mn leven Windows, maar tegenwoordig alleen nog op mn game-machine. Professioneel gezien zou ik er gewoon niet meer op kunnen werken.
Smaken verschillen, inderdaad. Professioneel kan ik juist niks met OS X (want .NET Developer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Alex) schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:00:
[...]
Smaken verschillen, inderdaad. Professioneel kan ik juist niks met OS X (want .NET Developer).
Ja dat maakt het wel lastiger ja :+

Overigens is de basis hier ook .NET, maar frontend en design (en iedereen eigenlijk) mag gewoon kiezen waar die op werkt. De .NET developers hebben uiteraard weinig keus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:59:
[...]

Gelukkig is een OS meer dan alleen een shell-omgeving :O
Jij noemde het als groot voordeel ;)
Maar je hebt gelijk, het is veel meer, in het geval van MacOS: een OS dat is vormgegeven als iTunes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

BMI: 20,4

Verder: MySQL omdat ik delen van de applicatie (nog) niet in .NET ga overzetten en in PHP houd. Dan zet ik tegen die tijd de database wel om.
En PHP met MSSQL gaat niet geweldig :P

Alhoewel....... * F.West98 heeft net een bericht gekregen dat zijn VPS klaar is *O*

En op zich lijkt Xamarin mij alsnog beter dan native Objective-C. C# namelijk. En Visual Studio. En Windows. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Alex) schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:00:
[...]
Nouja, kwestie van leren. Het is eerder de vraag of je jezelf daarin wel wilt verdiepen.

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

.Gertjan. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:02:
[...]

Jij noemde het als groot voordeel ;)
Maar je hebt gelijk, het is veel meer, in het geval van MacOS: een OS dat is vormgegeven als iTunes :+
Zullen we die richting maar niet op gaan. Gezien Windows 8? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

* F.West98 pakt popcorn
Laat die rel maar beginnen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Echte software architecten werken met...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Windows 8.1 is wel aardig te doen hoor. Zeker met die Aero Glass-hack, dan ziet de desktop er tenminste ook weer een beetje fatsoenlijk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

BMI is dan ook interessant voor gemiddelde mensen: mensen die veel sporten en dus zwaarder zijn (of lichter: mijn BMI zit in de 21, ben hardloper) weten doorgaans al meer over de staat van hun lichaam en hebben een handvat als BMI niet nodig.

De verschillende bouw zit er min of meer al in verwerkt, mijn BMI blijft bijvoorbeeld tussen de 20 en 25 voor een gewicht van 62 tot 75 kilo. En tegelijkertijd betekent 25,1 niet automatisch dat je gelijk een hopeloos obesitasgeval bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Alex) schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:05:
Windows 8.1 is wel aardig te doen hoor. Zeker met die Aero Glass-hack, dan ziet de desktop er tenminste ook weer een beetje fatsoenlijk uit :)
Het enige voordeel van Windows 8 was juist dat die afzichtelijke Aero Glass rommel van de desktop weg was en niet alles er meer uit zag als "my first UI".

Magoed.. er zijn ook mensen die Comic Sans een fijn lettertype vinden :+

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Momenteel staat mijn BMI op 20,4. Voel me hierbij toch meer op mijn gemak dan toen deze nog op 15,9 stond :D.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
.Gertjan. schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:58:

Ik ken maar weinig gespierde ICT-ers ;) En die hangen hier vast ook niet in de coffee corner rond ;)
*wijst naar zelf*... nouja, ik ben al een paar maanden niet meer in de sportschool geweest, :p. Ik had een collega waar het wel duidelijk bij was. Die was overigens ook een belachelijk goede programmeur, heeft aan Spring Framework meegewerkt enzo. En m'n projectmanager bij m'n huidige project is ook een beer van een vent (denk 2+ meter lang en armen als boomstammen enzo).

Ik zou vanavond weer naar de sportschool moeten, maar... ik heb GTA 5 en het is vaak druk op maandagavond en dubbel zo druk vanwege de goede voornemens en ik ben al een tijd niet meer geweest en <insert excuus hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:05:
een computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:05:
Koffie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
nee, echte software architecten zitten 8 uur per dag in meetings met stakeholders. Soms schrijven ze wat op een whiteboard of in hun Moleskine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Echte software architecten werken na schooltijd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Het enige voordeel van Windows 8 was juist dat die afzichtelijke Aero Glass rommel van de desktop weg was en niet alles er meer uit zag als "my first UI".
Ben je niet in de war met Windows XP? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Alex) schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Ben je niet in de war met Windows XP? ;)
Ik vergeet Vista steeds. Als mensen het hebben over Windows 8 > 7, denk ik ook gelijk aan XP, maar vergeet Vista er steeds tussen te denken/noemen. En dat terwijl ik het (privé) toch echt naar tevredenheid heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 09:37
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:00:
[...]

Laten we het er dan op houden dat ik gewoon atletisch gebouwd ben :+
Ik heb een goddelijk lijf. Boeda is ook een god. :+

BMI van 26,6 hier. Tijd om weer te gaan hardlopen (:)) en een kilo of 10 af te vallen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:51

_David_

FP ProMod

llama llama duck

F.West98 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:25:
Mietje :+ Weer of geen weer, gewoon fietsen :Y

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
18,6 hier, precies op het randje van 'correct gewicht' ;) Hoef ik overigens niets voor te doen of laten. Afgelopen december weer begonnen met krachttraining en hardlopen, eens kijken of dat iets verandert richting de 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja BMI zegt niets over de staat van je lichaam. Je kunt wel een BMI hebben van 20 - 25 maar ontzettend ongezond leven.
Als je maar lekker in je vel zit en niet te vaak ziek bent :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 16:40 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

StM schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:13:

[afbeelding]
lol
Zo zag ik er inderdaad uit tussen 10 en 3 :p Alleen dan een ander goedje er in.
Pagina: 1 2 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.