Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:44

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Ik heb van mijn werk licentiecodes gekregen om Office 2013 Standard edition te installeren. Ik dacht dat het een appeltje-eitje was om ergens Office te downloaden maar nakko.

Op de site van MS zelf kan ik de code intikken maar die wordt niet geaccepteerd. Geen idee waarom niet (codes niet goed? volumelicentie?).

Waar kan ik een install-iso of bestand downloaden van MS Office 2013?

... en gaat over tot de orde van de dag

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ze konden niet gewoon op je werk dan ook de image bijleveren? Voor zover ik weer is er van Standard geen VL beschikbaar, alleen van Professional.

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-10 10:25
Als je de code van je werk hebt gekregen, kun je toch ook het schijfje of de install wel van ze vasthouden?

Verwijderd

En degene die jou de codes heeft gegeven kan je niet aan een office cdtje helpen?

Maar des al niet te plus, op Usenet zijn wel (clean) iso's te vinden toch.. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 21:24 ]

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:44

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Ja, denk wel dat ze daar kunnen leveren, maar ik wilde ff snel en kwam er vanavond achter dat ik te lui was geweest om tijdens de trialperiode te kijken of de code goed was. Ik had de trial van de pro- versie en die accepteert geen code van de gewone versie

... en gaat over tot de orde van de dag

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Balen voor je. Zul je morgen toch IT lief aan moeten kijken. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.