Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Online radio luisteren werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik probeer al een tijdje naar een radio stream te luisteren, maar ik krijg 'm maar niet aan de praat.

Het gaat om http://www.seoul.fm/sonefm/ , de player daar zou volgens mij gewoon moeten werken, omdat er ook andere channels op seoul.fm zijn en die werken wel prima. Alleen die sonefm dus niet. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. De knop 'Radio doesn't Play?' werkt trouwens ook niet. Ik klik erop maar er gebeurt niets. Ook lijkt de lijst upnext en history van songs vast te zitten, hij wordt nooit geupdate.
De chat in het midden werkt trouwens wel, dus de site is niet vastgelopen oid..

Ik heb al de nieuwste adobe flash update, en gezocht naar software van deze player, maar omdat het dezelfde is als de anderen van seoul.fm en die wel gewoon werken. (incl netjes de songlijst die updatet)... heel vaag.

Voor de duidelijkheid: Het gaat dus om SoneFM die niet werkt, een channel bij SeoulFM.
SeoulFM werkt wel gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Il 2 op 06-01-2014 00:44 ]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:57

InFamous

excommunicado

Al aan gedacht dat de website gewoon niet werkt? Bij mij doet de stream het namelijk ook niet.

Formerly known as Ragdoll

• Il 2
  • Niet online
Hmm ik heb ooit eens gevraagd in de chat of ie voor de mensen daar wel werkte.. en dat werkte. En er zaten toen ook nederlanders bij. Dus ik dacht dat het geen locatie ding kon zijn, zoals dat je een proxy moest gebruiken of iets dergelijks, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:57

InFamous

excommunicado

Il 2 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:10:
Hmm ik heb ooit eens gevraagd in de chat of ie voor de mensen daar wel werkte.. en dat werkte. En er zaten toen ook nederlanders bij. Dus ik dacht dat het geen locatie ding kon zijn, zoals dat je een proxy moest gebruiken of iets dergelijks, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Het probleem ligt in iedergeval server side en niet client side.

Formerly known as Ragdoll

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Il 2 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:04:
omdat er ook andere channels op seoul.fm zijn en die werken wel prima. Alleen die sonefm dus niet.
Dat zegt niet zo veel, onder water zal een andere server worden aangeroepen. Zie ook de broncode.

Schrijf de beheerder van het kanaal even aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En check ook even vtuner.com Daar staat ie volgens mij ook bij en dan heb je mogelijk een ander kanaal van hen ipv de online player. Werkt vaak net wat lekkerder :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Il 2
  • Niet online
Helaas daar staat ie niet bij, wel de algemene seoulfm player though, Weet niet precies hoe dat zit met die channels.

Maar bedankt voor jullie hulp, ik heb contact met ze opgenomen, nu maar hopen dat zij weten wat er aan de hand is.

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:50
Bij mij werkt het gewoon hoor.. IE11 Win7-64bit

Las later dat het om SoneFM ging, die doet het bij mij ook niet, zet dat dan iets duidelijker in de startpost...

[ Voor 55% gewijzigd door roches op 05-01-2014 21:51 ]

• Il 2
  • Niet online
Staat er toch vrij duidelijk dacht ik? Maargoed, alsnog even extra erbij gezet.
En ik dacht al haha.. ik had al verschillende browsers geprobeerd, Firefox, Chrome, Waterfox, IE 9 (ik heb zelf vista 64bit) Allemaal geen succes.
Heb het ook op mijn laptop geprobeerd met Windows 8 en IE 11 en dat werkt dus ook niet. Dus het zal wel gewoon server side liggen. Maargoed ik wacht op antwoord van SoneFM :) Hopelijk kunnen zij het fixen. Ik zal het uiteraard laten weten als ik iets te horen krijg.

[ Voor 16% gewijzigd door Il 2 op 06-01-2014 00:47 ]

Pagina: 1