Hoe schroef ik een Ericsson T10s uit elkaar ??

Pagina: 1
Acties:

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:10
Nou, je ziet dus 4 torx-schroefjes zitten achter de batterij, maar als je die losschroeft blijft ie nog steeds klemmen aan de bovenkant. Kun je dat zo lostrekken :? ... hij wil zo niet open namelijk :(

Iemand die al eens zo'n T10s heeft lossgeschroefd :?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Moet wel hij is toch ook in elkaar gezet?

Of zit er een lading lijm tussen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Gewoon goed hard trekken werkte ook bij t18s! ;)

Verwijderd

ja het is volgens mij echt breekwerk maar ik snap de lol van de mensen niet om zo'n ding uitmekaar te halen :?

Verwijderd

Wat dacht je om er een nieuw frontje op te bouwen of een tril alarm?

Verwijderd

ja kun je dat niet beter ergens anders bij een bedrijf laten doen dan de doe het zelfer te gaan spelen en sloop sloop telefoon kapot..

Verwijderd

eeuh mafiasven, ik heb mijn t18s al meer dan 10x uit elkaar gehaald en nog nooit problemen mee gehad.

Verwijderd

aah gefeliciteerd.. ik waarschuw alleen maar er lopen hier meer van die wannabee doe het zelfers rond die denken precies te weten wat ze doen en dan even later posten ze een topic van mijn phone is stuk |:(

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:10
Nee, het schermpje klemt dus niet helemaal goed ... en ja, ik heb het wel vaker gedaan :( ...

Mijn vorige 3210 al verschillende keren uit mekaar geschroefd (ook vele trilmotortjes ingebouwd voor anderen) en ook m'n 6210 is al aan de beurt geweest. Maar nu blijft die T10s dus een beetje hangen aan de bovenkant, en voordat ik echt iets forceer vraag ik maar even na of iemand dat ding al eerder heeft losgeschroefd.

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Kun je gewoon lostrekken. Ik heb er veel ervaring mee. Gewoon een beetje kracht zetten en eruit wippen.
Pagina: 1