Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
Uhm ja lion aanschaffen, dan werkt het weer. Had hetzelfde met mijn 2de hands imac.
Daarvoor moest ik ook lion kopen. Is 19 euro.
Daarna kan je hem weer gewoon upgraden naar mavericks.
Daarvoor moest ik ook lion kopen. Is 19 euro.
Daarna kan je hem weer gewoon upgraden naar mavericks.
Gewoon Mavericks downloaden, een bootable USB stick maken en klaar ben je.
Ik kan het ook voor je doen, stuur mij dan maar een DM.
Sf95
Sf95
Dit want Lion kost geld en Mavericks is gratis.Speakerfreak95 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:33:
Gewoon Mavericks downloaden, een bootable USB stick maken en klaar ben je.
Sf95
Ik heb zelf Lion aangeschaftMektheb schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Dit want Lion kost geld en Mavericks is gratis.
Dus dat is geen probleem.
Sf95
Macbook Air 2008
Hoe kom jij aan Lion standaard geleverd op een 2008 MBA terwijl Lion in 2011 is uitgebracht?Ik heb nog nooit OSX Lion gekocht, maar heb ik heb de laptop gewoon standaard geleverd gekregen met Lion.
Ik het niet gek dat er om een Apple ID gevraagd wordt. De Macbook is niet geleverd met Lion.
-
De MacBook Airs uit 2008 (early & late) werden geleverd met Leopard (10.5).
Alleen het late 2008 model kan geüpdatet worden naar Mavericks.
Heb je een early 2008 model dan is 10.7 het laatste wat je er op kan draaien en moet je dit doen met een account die het ook daadwerkelijk aangeschaft heeft óf een recovery USB met install files maken. Alleen een recovery partitie gaat niet werken omdat hij dan de bestanden van internet moet downloaden en dus vraagt om een Apple ID.
Alleen het late 2008 model kan geüpdatet worden naar Mavericks.
Heb je een early 2008 model dan is 10.7 het laatste wat je er op kan draaien en moet je dit doen met een account die het ook daadwerkelijk aangeschaft heeft óf een recovery USB met install files maken. Alleen een recovery partitie gaat niet werken omdat hij dan de bestanden van internet moet downloaden en dus vraagt om een Apple ID.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Pagina: 1