Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 12:35

PhilipvD

Ondertiteld

Topicstarter
Ik heb sinds een halve week last van een vervelend probleem met mijn Nexus 4.. de batterij loopt heel erg snel leeg.

Symptomen?
- Telefoon voelt warm aan -> CPU onder load;
- Bij batterijstatus is te zien dat 'Android systeem' het meeste vraagt, de boosdoener genaamd.

Ik heb al geprobeerd om apps te verwijderen en zo uit te sluiten dat deze het probleem gaven, dat heeft helaas niks opgeleverd.

De telefoon draait Android 4.4.2 en is ongeveer vijf maanden oud jong.

Na wat gegoogle ben ik eigenlijk nog niet veel wijzer, heeft er iemand ervaring met dit probleem? :)

---

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb ik ook kort gehad. Hij viel dan ook van 30% oid. ineens uit. Ik hebt toen maar een factory reset gedaan, hierna werkte alles weer prima! Nooit de oorzaak kunnen achterhalen.

Die van mij was destijds 10 maanden oud geen garantie meer op de accu, voor jou is garantie claimen op de batterij nog wel mogelijk (gezien die maar 6 maand loopt!) mocht dit het niet oplossen.

[ Voor 36% gewijzigd door RegularJohn op 05-01-2014 17:56 ]

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-11 13:20
Wat voor mij geholpen heeft is het volgende: via instellingen naar google gaan bij accounts, daar op je account klikken (bovenaan) en de dingen uitvinken die je niet gebruikt. Ik bijvoorbeeld google foto's, google play musical en app gegevens uitgezet (ik gebruik titanium om programma's terug te zetten en daarbij, met deze optie krijg je jouw programmadata toch niet terug dus zie er het nut niet zo van in)

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 12:35

PhilipvD

Ondertiteld

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties!

Het probleem van de één op de andere dag verdwenen.. gelukkig maar. De oorzaak heb ik niet vast kunnen stellen.

---

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:42
Was er ook niet een tijdje gezeik door het feit dat de google services niet goed bereikbaar waren en dus de batterij van de ontvangende telefoons leegtrokken?