Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb een vraag aan jullie, ik heb LG P990 met 2.2.2
Ik wil hem graag met CM naar 4.2.1 updaten maar het lukt niet omdat ik niet in Recovery Mode kom.
Als ik hem uitzet en weer aan met Powerknop en onderste volumeknop. Krijg ik een beeld met doos en Androidpoppetje en daarna gaat hij weer naar LG opstartlogo en zo gaat het door en ik heb op een moment hem losgelaten en ging hij gewoon naar home.

Kunnen jullie mij helpen aub :)

• BoesBroes
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:28
volgens mij heb je de stock recovery er nog opstaan. zorg eerst dat je er zeker van bent dat cmw erop staat, daarnaast adviseer ik je om eerst eens te updaten naar 4.0. ik kan je de officiele CM rom niet aanraden, die liep niet erg stabiel bij mij. je kunt beter even het forum op xda doorlezen en op basis daarvan een rom uitkiezen, er is al een vrij stabiele versie van CM11 en die loopt heel lekker:)

kaas.

Verwijderd

Topicstarter
Oh oke, ik ga even langs winkel even om meer info te vragen want het lukt mij niet om update uit te voeren.
Ik ga zeker op XDA forum doorlezen en wat is stock recovery ? Ik heb hem gisteravond geroot en CMW op gedaan, geen resultaat.

• BoesBroes
Stock recovery is gewoon de standaart recovery van lg, geen idee wat je daar eigenlijk mee kan. De update moet gewoon met een programmaatje van lg via de pc worden gedaan, een beetje googelen zou genoeg informatie moeten opleveren.

kaas.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt via ROM Manager na flashen van CMW en in recovery mod en toen zips geinstalleerd!

• BoesBroes
Mooizo, welke rom heb je erop gezet?

kaas.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb cm-11-20131226-UNOFFICIAL-p990 gedownload maar nu kom ik tegen andere probleem aan
Mijn toetsenbord crasht bij Whatsapp, SMS etc :(

Edit 20:20
Oh wacht: Hij aborted het, wat doe ik fout. Alles gewipet enzo en dit geinstalleerd maar niet gelukt hmmm...

Edit 20:29

Alles doet niet meer huuuh

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 20:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Graag hulp nodig bij Status 0 Error (verkeerde binary).
Hoe kan ik dit oplossen? Want dit gebeurt bij alle zips die ik installeer.

Edit. Opgelost, nu zit ik ermee met crash-toetsenbord. Iemand een idee?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 21:09 ]

• BoesBroes
Dat is inderdaad een bekent probleem als je de standaart gapps erop zet. Je moet nonneon gapps hebben van tonyp. Ik zal link even opzoeken:)

Edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2265329
Dit is de link van de meest stabiele 4.2.2 rom. Hier zit standaart al gapps bij dus je hoeft verder niks te doen. Gewoon de installatie instructies volgen moet het helemaal goedkomen. Wel opletten dat je de oldbl versie neemt en niet de newbl. Veel succes :Y)

[ Voor 53% gewijzigd door BoesBroes op 07-01-2014 22:35 ]

kaas.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!
Pagina: 1