Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Schade aan auto interieur

Pagina: 1
Acties:

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
Goede middag Tweakers,

Al geruime tijd heb ik schade aan mijn interieur van de auto. Het gaat hier om de stoel van de bestuurder en aan de achterkant zit een beschadiging of vlek van de stoel. Ik weet ook niet hoe dit exact is gekomen, aangezien ik niet de enige ben die in de auto rijd. Voorheen zat het er iedergeval nog niet :)

Toen de auto voor een beurt moest bij de garage heb ik aangegeven of ze er misschien even naar kunnen kijken. Ze hebben het geprobeerd eraf te poetsen met van alles en nog wat zeiden ze, maar het ging er niet af. Als ik met mijn hand over de plek ga voel ik ook niet echt een andere structuur, dus ik betwijfel of het eraf te poetsen is.

Is dit wellicht over te spuiten zonder sporen uiteraard of zal hier de hele bekleding vervangen moeten worden?

Hier nog een foto ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dJxKX8O.jpg

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 18:02

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Lijkt een vetvlek. Iemand heeft gemorst met een milkshake, een zak oliebollen, een hamburger of een zak patat Kinderen met snoepjes of chocolade achterin gehad? Vetoplossend schoonmaakmiddel gebruiken zoals Ossengal.

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:53
Je hebt van die bussen met foam (bekledingreiniger). Even inspuiten, in laten trekken en afnemen met een droge doek. Waarschijnlijk moet je dat vaker doen, net zolang tot de vlekken weg zijn.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11 15:56
Met bovenstaande. En anders een extractor huren, icm met bovenstaande. (Ook bekend als tapijtreiniger bij boels)

• vinom
Dank! Ossengal hebben we waarschijnlijk nog wel liggen en anders probeer ik het andere. Ik laat het nog weten.

• vinom
Ik heb ossengal geprobeerd, maar het gaat er gewoon niet af. Als je de foto nog eens bekijkt is de hoofdsteun van stof en het grijze gedeelte lijkt en voelt als plastic aan. Als ik ook over de beschadiging gaf voel ik ook geen andere structuur wat meestal met vlekken ofzo wel het geval is.

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dasty? Als het daar niet mee werkt dan werkt er niks.

[ Voor 79% gewijzigd door bartbh op 12-01-2014 17:39 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
Extractor of stoomreiniger denk ik.

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-11 06:23
Stoel uitbouwen, met hogedrukreiniger de achterkant schoonspuiten, drogen laten, stoel weer inbouwen.

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Bus grijs spuitverf bij de action halen en evorheen

const { signature } = await fetchProfile()

• vinom
En jij denkt dat dat dezelfde kleur grijs is ?:P
Also, het is een auto van de zaak, dus ik kan geen gekke dingen uithalen. Het valt buiten de verzekering om, dus ik mag wel zelf een zaak uitzoeken die dit kan oplossen. Hun adviseerde me om naar een 'car cleaner' te gaan. Dan zou ik met een paar tientjes klaar zijn. Alleen kan ik er niet echt in vinden in de buurt (Den Bosch en omstreken)

• NeoAtomic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05:43
Probeer van Turtle Wax Interior cleaner, te koop bij verschillende automaterialen zaken
Afbeeldingslocatie: http://www.carpages.co.uk/motoring-news/@motoring-news-images/turtle-wax-28-03-12.jpg

Goed inspuiten, even laten zitten en dan met een schuurspons goed boenen, dan nog een keer inspuiten en schoonvegen.

Met Interior cleaner heb ik de meeste vlekken uit mijn auto gekregen, van vet plekken tot schimmel.

[ Voor 6% gewijzigd door NeoAtomic op 23-01-2014 08:39 ]

Pagina: 1